3

چند رویداد زیست محیطی در مسجدسلیمان به مناسبت هفته منابع طبیعی/کاشت نهال درختچه‌های گلدار به مناسبت‌روز درختکاری در مدارس شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 15366
  • 17 اسفند 1401 - 13:28
چند رویداد زیست محیطی در مسجدسلیمان به مناسبت هفته منابع طبیعی/کاشت نهال درختچه‌های گلدار به مناسبت‌روز درختکاری در مدارس شهر مسجدسلیمان
انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با همکاری مسئولین و دانش‌آموزان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به کاشت نهال درختچه‌های گلدار در تعدادی از مدارس بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان اقدام نمودند .

به گزارش حاشیه خبر، این اقدام در مدارسشهید زرافشان،شاهد اطهر،حضرت معصومه (ص) ، فردوس و میثم تمار و به مناسبت پاسداشت روز درختکاری و در جهت افزایش سرانه فضای سبز مدارس و ایجاد روحیه شاد در دانش‌آموزان برگزار گردید.
در پایان برنامه مدیر انجمن همیاران محیط زیست به دانش آموزان متولدین ۱۵ اسفندماه نهال اهدا کرد.

در رویداد دیگری،به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، ااعضای نجمن همیاران محیط زیست با همکاری راهبر آموزشی تربیتی اداره آموزش و پرورش و مسئولین مدارس شهرستان مسجدسلیمان با حضور در اردوهای دانش‌آموزشی به بیان مهمترین مسائل محیط زیستی پرداختند.
گفتنی است این برنامه با حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس شهید محمود کاظمی، استقلال و شهید مفتح برگزار گردید.

در سومین رویداد زیست محیطی، معاون اداره منابع طبیعی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز درختکاری از دانش‌آموزان فعال محیط زیست مدرسه میثم تمار گلگیر، دبستان حافظ، حضرت معصومه(ص) و مهد قرآن شکوفه‌های ایمان شهرستان مسجدسلیمان که در طول یک سال گذشته اقدام به کاشت و پرورش نهال کرده بودند، تقدیر به عمل آورد.

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.