6

جواب باشگاه نفت مسجدسلیمان به اظهارات باشگاه تراکتور؛ نباید به فوتبال خوزستان و تیم نفت مسجدسلیمان توهین شود

  • کد خبر : 15373
  • 17 اسفند 1401 - 20:47
جواب باشگاه نفت مسجدسلیمان به اظهارات باشگاه تراکتور؛ نباید به فوتبال خوزستان و تیم نفت مسجدسلیمان توهین شود
باشگاه نفت مسجدسلیمان خطاب به باشگاه تراکتورسازی گفت: به مردم خوزستان و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توهین نکنید.

به گزارش حاشیه خبر، باشگاه نفت مسجدسلیمان روز چهارشنبه در جواب به بیانیه باشگاه تراکتورسازی مبنی بر عدم سفر به مسجدسلیمان به دلیل نبود امنیت جانی اعلام کرد: مسجدسلیمان معروف به شهر اولین‌ها در کشور و خاورمیانه است و فوتبال برای اولین بار از این منطقه به سایر شهرهای کشور اشاعه پیدا کرد.

در بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان آمده است: اینکه باشگاه تراکتور در اقدامی غیرحرفه‌ای و احساسی طبق صحبت‌های بدون اساس باشگاه نساجی، عنوان کرده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند باید بگوییم که شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین‌ها فوتبال بازی کنید.

باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین مطرح‌کرد: تیم‌های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته‌اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی این شهر را ترک کردند.

در این بیانیه خطاب به باشگاه تراکتور آمده است: اگر شما برای نتیجه گیری به دنبال متوسل شدن به عوامل دیگری هستید که جای خود دارد اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بود و سوال این است که آقای مدیر چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نیست؟!

باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین مطرح‌کرد: فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد. باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ نما شده و لطفا تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید.

در پایان این بیانیه آمده است: لطفا به دنبال بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت هایی این چنینی زیر سوال نبرید. بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.

تیم نفت مسجدسلیمان اکنون با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.