تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
3

افزودن ۱۰ هزار جلد کتاب به مخزن اداره کل ارشاد خوزستان

  • کد خبر : 15857
  • 14 فروردین 1402 - 22:19
افزودن ۱۰ هزار جلد کتاب به مخزن اداره کل ارشاد خوزستان
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از دریافت ۱۰ هزار جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و تقویت مخزن کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مجید منادی دوشنبه با اعلام این خبر افزود: کتاب‌های دریافتی سهمیه استان شامل کتاب‌هایی با موضوع مذهبی، ادبی، دفاع مقدس و جنگ، آیینی، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، اجتماعی، دانشگاهی، پزشکی ، کودک و نوجوان ، جامعه شناسی ، روانشناسی و… است.

وی از جمله اهداف بلندمدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را انسجام، اثر بخشی و حمایت بیشتر از برنامه‌های کتاب محور دانست و عنوان کرد: ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، به ویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار و به‌دور از امکانات فرهنگی از مهم‌ترین اهداف بوده است و با توکل به خداوند تاکنون این اداره کل توانسته در این مسیر گام‌های موثری بردارد.

منادی تجهیز کتابخانه های مدارس، ادارات و سازمان‌ها را از دیگر اهداف سهمیه توزیع کتاب این اداره کل بیان کرد و گفت: همانطور که در فرمانداری شهرستان شوشتر کتابخانه ای برای استفاده کارکنان راه اندازی کردیم؛ تلاش می شود این طرح را در سایر ادارات و سازمان‌های استان اجرا و نیز طرح تجهیز و راه‌اندازی هر «مدرسه یک کتابخانه» را همزمان با شروع سال جدید در۲۰ روستا عملیاتی کنیم.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ جلد کتاب مرجع با عنوان «تاریخ شیعه در جهان اسلام» به حوزه‌های علمیه سراسر استان خوزستان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.