3

۳ ویژگی خاص نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال!/دِل پُر ابراهیم اشکش از شرایط بد نفت مسجدسلیمان!

  • کد خبر : 15876
  • 18 فروردین 1402 - 13:54
۳ ویژگی خاص نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال!/دِل پُر ابراهیم اشکش از شرایط بد نفت مسجدسلیمان!
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به سه ویژگی خاص این تیم در لیگ برتر اشاره کرد که به‌صورت مطلق به این تیم تعلق دارند.

به‌گزارش حاشیه خبر به نقل از ایسنا، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: در رابطه با بازی امروز هر دو تیم با تمام توان کار کردند و فوتبال زیبایی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی خلق شد اما در نتیجه مغلوب بازی شدیم. جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. شرایط نفت مسجد سلیمان بد و به دور از شرایط یک تیم حرفه‌ای پیش رفت و مسئولان قبلی باشگاه خواسته یا ناخواسته باعث اعتصاب‌های بازیکنان بودند و سود و ثمره خود را از این کار گرفتند.

وی افزود: تیم ما دو بار در این فصل یارگیری کرد؛ یکی اول فصل و یکی نیم‌فصل مسابقات که در هیچکدام من نبودم اما باید اینجا گله‌ام را بیان کنم. تیمی که مال شهر اولین‌هاست و شهر ما همه چیز دارد و با افتخار به کشورمان سال‌ها خدمت کرده، تنها تیم لیگ برتر است که جی‌پی‌اس ندارد و نمی‌توانیم بازیکنان خود را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم و از سلامت آن‌ها و عملکرد فنی آن‌ها در طول مسابقه مطلع شویم. هر چند آقای رئیسی و مدیران عالی‌رتبه مناطق نفت‌خیز به جد پیگیر هستند که این نقص را برای مسجد سلیمان برطرف کنند.

وی بیان کرد: زشت است تیمی که سالیان سال در لیگ برتر بوده جی‌پی‌اس نداشته باشد. مس رفسنجان ۴ بازیکن با کیفیت و خوب داشت و من لذت بردم اما نفت مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتر است که بازیکن خارجی ندارد و از این مزیت می‌توان برای نتیجه‌گیری استفاده کرد ولی ما متاسفانه تنها تیم لیگ برتر هستیم که بازیکن یک متر و ۹۰ سانتیمتر به بالا نداریم و شرایط را طوری رقم زدند.

اشکش افزود: بعد از بازی تراکتورسازی تبریز تیم را به دوره بدنسازی بردم و امروز در ادامه بدنسازی بودیم. بدن بازیکنان وقتی یک ماه و ۵ جلسه قبل از بازی تراکتور تمرین کند دوباره باید تمرینات هوازی را شروع کند. این‌ها اتفاقات بدی بود که خط مشی خوبی نبود که آقایان به بازیکنان دادند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ادامه داد: اگر بخواهید زمانی از بازیکن دفاع کنی باید هر کاری کنی که بازیکن تمرین کند و شرایط ایده‌آلی برای آمادگی جسمانی داشته باشد تا برای بروز توانایی او کمک کنی و از فشارهای بیش‌از حد و آسیب‌دیدگی او جلوگیری کنی. متاسفانه دلسوزی به نفت مسجد سلیمان نشد. اما روی خوب قضیه برای ما در بازی امروز ۶ بازیکن ۲۰ ساله بازی کردند و دروازه‌بان ما از مسجد سلیمان با ۲۰ سال سن امروز نشان داد بهزاد غلامپور و منصور رشیدی ثانی از فوتبال مسجد سلیمان خواهد بود و از این بابت خیلی خوشحالم. ۵ بازیکن ۲۰ ساله دیگر امروز بازی کردند که سرمایه‌های فوتبال کشورمان خواهند بود و در سال‌های بعد به فوتبال کشور خدمت کنند. هر چند نفت مسجد سلیمان با اینکه بودجه داشته، مدیرکل ورزش جوانان، مناطق نفت‌خیز، شرکت نفت مسجد سلیمان و مدیرعامل ما همه‌جوره در حال تلاش‌اند تا تیم موفق شود و کم و کسری نگذاشتند اما آن خط‌مشی و تفکر فنی که بالای سر تیم بوده، تیم را به مسیر خوبی نبرده و بازیکنان لایق و بچه‌هایی که امروز بازی کردند تمام وجودشان را گذاشتند اما فوتبال قوانینی دارد که اگر از آن قوانین تخطی کنی نتیجه حاصل نمی‌شود و یک تیم باید در یک فصل ورزشی یک سیکل نرمال بدنی، فنی و تاکتیکی را طی کند.

اشکش افزود: متاسفانه نفت مسجد سلیمان خواب زمستانی در طول فصل زیاد داشت. امیدواریم باز هم در بازی‌های آینده از این تیم حمایت شود و بچه‌ها تمام وجودشان را در ۵ بازی آینده بگذارند تا بهتر نتیجه بگیریم. الان با بچه‌ها صحبت کردم و هم‌قسمشان کردم که با نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده التیامی روی زخم مردم مسجد سلیمان باشند. لیاقت مردم این شهر نتایج فنی بهتر است. نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم اما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ چطور می‌شود تیم اعتصاب کند و خودمان به اعتصاب خط‌مشی بدهیم و خودمان تمرین تیم را به هم بزنیم که به خواسته‌های مالی خودمان برسیم و تعهد مالی برای خودمان بگیریم و خودمان را تبرئه کنیم و اگر خودمان رفتیم تیم را به مسیری ببریم که تمرین نکرده باشد و لهش کنیم تا مربی بعدی که آمد نتواند سر پا بایستد و ما خودمان را نقش قهرمان جلوه دهیم؟

او افزود: متاسفانه این اتفاق در بخش فنی مسجد سلیمان افتاد. مردم این شهر نجیب و غیور هستند که با این تیم عاشقانه زندگی می‌کنند و هیچ‌وقت از کمبودهایی که در شهرمان هست خم به ابرو نمی‌آوریم و با این تیم عاشقانه زندگی می‌کنیم. امیدوارم استان، نفت مسجد سلیمان را رها نکند و از آن حمایت کند و اگر خدای ناکرده تیم سقوط کرد به خاطر مردم مسجد سلیمان، از این تیم حمایت لازم بشود و برگشت زودهنگامی داشته باشد چون این تیم مایه غرور مردم بختیاری و مسجدسلیمان و استان خوزستان است.

وی در خصوص اعتراض خود به پنالتی و بیرون کشیدن تیمش از بازی خطاب به خبرنگار سوال‌کننده گفت: آیا این تصمیم برای اولین بار اتفاق می‌افتد؟ هفته قبل مگر این کار را شما مقابل پرسپولیس نکردید؟ امروز داوری خوبی بود و قصد و غرضی نداشت و کوبل داوری خوب بود اما فکر می‌کنم گل نشدن آن پنالتی عدالت فوتبال بود چون اصلا پنالتی نبود.

اشکش درباره مصدومیت‌های دروازه‌بان تیمش و گل خوردن در وقت‌های اضافه، گفت: گلر ۲۰ ساله ما اولین بازی لیگ برتر را به طور رسمی انجام می‌داد و رشادت کرد و گلری خوبی انجام داد و بالاخره اتفاقات فوتبالی رقم خورد اما به غیر از یکی دو مورد آسیب‌دیدگی جزیی داشت بازی کمتر وقفه داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره علت شرایط فعلی این تیم گفت: بودجه تیم خوب بود و حمایت لازم از سوی استان و شهر شده اما مقداری بزرگان فوتبال خوزستان و مسجد سلیمان از تیم فاصله داشتند و تصمیمات یک‌تنه فنی گرفته شد که بازخورد آن‌ها از لحاظ فوتبالی بود. تیم از نظر یار بستن بالانس نبود. هر پست ویژگی خاصی دارد که در آن پست باید بازیکنانی جذب شوند اما این اتفاق در تیم ما چه در نیم‌فصل اول و چه در نیم‌فصل دوم رقم نخورد و در این بازی ۶ مصدوم داشتیم که از این تعداد ۳ نفر در نیم‌فصل دوم به ما ملحق شده بودند. ان‌شاءالله در سال‌های بعد همانطور که از دیرباز در فوتبال کشورمان بوده بتواند به رسالت خود مبنی بر شادی دل مردم مسجد سلیمان و بروز فرهنگ مردم این شهر به کشور را انجام دهد.

اشکش در مورد شرایط عقیل کعبی در نفت نیز گفت: در بازی آخرمان از ناحیه همسترینگ احساس آسیب‌دیدگی کرد و در بازی‌های آینده با رفع مصدومیت در خدمت تیم خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=15876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.