6
فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان جنوب:

با فرهنگ بسیجی می توان کارهای نشد را ممکن و گره های کور را باز کرد

  • کد خبر : 16317
  • 13 اردیبهشت 1402 - 14:06
با فرهنگ بسیجی می توان کارهای نشد را ممکن و گره های کور را باز کرد
آیین تودیع فرمانده قدیم و سرپرست جدید پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش حاشیه خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این آیین صبح امروز و با حضور سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان جنوب – سرهنگ حسن محمودی فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان – مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل، مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و فرماندهان ارکان پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن عرض خوشامد به حاضرین و میهمانان خارج از سازمان اظهار داشت: جناب آقای محمود خدادادی فرمانده سابق بسیج نفت خدمات فراوانی در مدت مسئولیتشان ارایه نموده اند که با توجه به امکانات و شرایط پیش رو قابل تقدیر می باشد .

مهندس علیرضا هیهاوند جابه جایی افراد در مسئولیت ها را امری طبیعی دانست که موجب می شود شخص برای خدمت و تحول در بخش و جایگاهی دیگر از سازمان آمادگی پیدا کند .

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان جنوب نیز طی سخنانی گفت : بسیج یک فرهنگ ناب است و امام راحل (ره) هم در وصیت نامه شان فرموده اند « از خداوند خواهانم مرا با بسیجیانم محشور بفرماید» که این جای تفکر دارد که چرا امام (ره) چنین درخواست و آرزویی را مطرح نموده اند؟

سرهنگ حسن باقری افزود: به تفسیر بنده، بسیج ، یعنی تابلویی از همه خوبی ها که تمامی انسان های خوب دنیا از جمله پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین علی(ع) و سایر ائمه اطهار(ع) نیز در این تفکر جای داشته و یک بسیجی می باشند .

وی با بیان اینکه بسیج نباید در اشخاص خلاصه و محدود بشود بلکه همچون خون که مایع و سیال است در تمامی بخش های جامعه تزریق بشود اظهار داشت: با استفاده از فرهنگ بسیجی می توان کارهای نشد را ممکن و گره های کور را باز کرد که تحقق این مهم مستلزم داشتن روحیه و برقرار بودن فرهنگ جهادی است چرا که فرهنگ بسیجی با حرف شدنی نیست و به عمل و مجاهدت نیاز دارد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم گفت : تربیت نیروهای انقلابی و بسیجی برای آینده‌ی انقلاب اسلامی بسیار مهم می باشد از این رو می بایست با شناخت ظرفیت های مختلف افراد از آنها در جهت بهره مندی جامعه، مردم و نظام مقدس اسلامی بهره گرفت .

سرهنگ حسن محمودی افزود : براساس فرمایشات شهید مطهری استعدادهای انسان در پرتو تعلیم و تربیت رشد پیدا می کند و می بایست بستر لازم برای شکوفایی استعدادهای ذاتی بشر فراهم بشود .

در پایان این مراسم با اهدای حکم مسئولیت توسط فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان جنوب و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان آقای محمد دسترنج به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان معرفی و از زحمات و خدمات آقای محمود خدادادی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدر دانی به عمل آمد .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=16317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.