4

سارق کارت‌های عابر بانک سالمندان مسجدسلیمانی در دام پلیس گرفتار شد

  • کد خبر : 16414
  • 18 اردیبهشت 1402 - 21:25
سارق کارت‌های عابر بانک سالمندان مسجدسلیمانی در دام پلیس گرفتار شد
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق کارت‌های عابر بانک افراد کم سواد و مسن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مسن مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک افراد مسن، بی سواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و تحت عنوان کمک برای برداشت وجه نقد و یا انتقال در فرصتی مناسب اقدام به سرقت عابر بانک و برداشت از حساب این افراد می‌کند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارق و محل تردد وی شناسایی و زمانی که قصد سرقت و فریب از شخص دیگری را داشت، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت و کلاهبرداری از افراد سالمند و تحویل متهم به مرجع قضائی جهت سیر مراجل قانونی، خاطر نشان کرد: لازم و ضروری است همشهریان خصوصا افراد کم سواد یا بی سواد ضمن مراقبت کامل به هشدارهای پلیس در این خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانک‌ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=16414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.