3
توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان انجام شد؛

ارایه خدمات متنوع فرهنگی و جهادی در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17045
  • 23 خرداد 1402 - 18:59
ارایه خدمات متنوع فرهنگی و جهادی در شهرستان مسجدسلیمان
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان عملکرد این پایگاه در سال گذشته را تشریح و بر استمرار خدمات فرهنگی و جهادی توسط این پایگاه تأکید کرد .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان عملکرد این پایگاه در سال گذشته را تشریح و بر استمرار خدمات فرهنگی و جهادی توسط این پایگاه تأکید کرد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، محمد دسترنج در این خصوص اظهار داشت : پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان بعنوان بزرگترین زیر مجموعه پایگاه بسیج کارمندی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان حضوری فعال و موثر در عرصه های فرهنگی و جهادی دارد و در سال گذشته اقدامات شایسته ای را صورت بخشیده است .

وی افزود: نقش عمده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت، پشتیبانی از مراسمات و برنامه هایی است که توسط حوزه بسیج کارمندی یا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برنامه ریزی و ابلاغ می شود از این رو در سال گذشته در برگزاری اردوهای جهادی،گردهمایی ها،یادواره ها،نشست های روشنگری سیاسی، اردوهای راهیان نور  مشارکت در برگزاری مراسم های ملی و مذهبی،اعیاد و عزاداری ها  مشارکت در آذین بندی اماکن شهری در مناسبت های ملی و مذهبی حضوری فعالانه و موثر داشته ایم به گونه ایکه ۱۲۳ رویداد عناوین عنوان شده با مشارکت و پشتیبانی مستقیم این پایگاه برگزار شده است .

وی ادامه داد : تأمین و تخصیص نیروهای بسیجی به مبادی مربوطه جهت تأمین امنیت عمومی و تأمین درخواست های تعمیر مساجد شهرستان از دیگر اقدامات مشارکتی این پایگاه می باشد .

دسترنج افزود: بنابر رهنمودها و تأکیدهای مدیرعامل محترم در مقوله خریداری و تهیه بسته های مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه نیز حضوری فعالانه داشته ایم و در سال گذشته ۳۰۰۰ بسته مواد غذایی توسط این پایگاه تهیه و برای توزیع در اختیار نهادهای متولی امر قرار گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: جمله این اقدامات برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نزدیک به ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۹ ریال هزینه مستقیم و غیرمستقیم در بر داشته است.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی  / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.