3
با مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛

سمینار پیشگیری از اعتیاد در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 17322
  • 12 تیر 1402 - 6:37
سمینار پیشگیری از اعتیاد در مسجدسلیمان برگزار شد
سمینار پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به همت اداره بهزیستی و مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این سمینار با حضور معاون فرماندار،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،اعضای انجمن های مردم نهاد و مدیران کمپ های ترک اعتیاد در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی نفت برگزار شد .

معاون فرماندار مسجدسلیمان طی سخنانی با عنوان اینکه ۱۱۲۹ نوع مواد مخدر در دنیا وجود دارد که تنها تعداد محدودی از آنها را می شناسیم گفت: می بایست سطح دانش و آگاهی والدین در شناخت انواع مواد مخدر و راه های مقابله با آن را با برگزاری چنین سمینارها و سایر راه های آموزشی ارتقاء بدهیم .

اردوان قنبری بیرگانی افزود: برای آنکه جامعه ای عاری از معتاد و اعتیاد داشته باشیم بایستی که خانه و خانواده ای آگاه به شناخت مواد مخدر و راه های مقابله با آن داشته باشیم .

وی افزود : هم اکنون مواد مخدر و اعتیاد به یک صنعت و تجارت پرسود در دنیا تبدیل شده و نیازمند آن است که خانواده ها ضمن تقویت نقش نظارتی خود به عنوان والدین آگاه در دوست یابی فرزندان مراقبت بیشتری نمایند.

معاون فرمانداری مسجدسلیمان در خاتمه با عنوان اینکه مبارزه با اعتیاد یک وظیفه همگانی است و مختص یک اداره و ارگان خاص نیست اظهار داشت: همه دستگاه های دولتی و انجمن های مردم نهاد و حتی شهروندان نیز می بایست در این زمینه احساس تکلیف و وظیفه نموده و اداره بهزیستی را در راه مقابله و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد یاری نمایند و تنها نگذارند .

نگارش و انتشار: دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.