4
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد:

ارایه خدماتی معادل با ۱۱۸ میلیارد ریال از سوی مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به شهروندان

  • کد خبر : 17464
  • 24 تیر 1402 - 6:33
ارایه خدماتی معادل با ۱۱۸ میلیارد ریال از سوی مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به شهروندان
مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه خدماتی معادل با 000ر000ر514ر118 ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و دوایر دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال گذشته خبرداد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس غلامعلی حیدری در تکمیل این خبر اظهار داشت: این خدمات در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت با حسن نظر و توجه مهندس هیهاوند مدیرعامل این شرکت و از محل توانمندی ها و امکانات درون سازمانی و همچنین صرفه جویی در مصرف هزینه های جاری به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان از دولت محترم ارایه گردیده است .

وی افزود: تأمین نیازهای خودرویی سبک،سنگین و ماشین آلات راهسازی – انجام خدمات تهویه و تبرید ، فضای سبز و تنظیفات ، تعمیرات برق،تعمیرات عمومی و ساختمانی مدارس و مساجد – خرید و تأمین ملزومات،تجهیزات بهداشتی و بنایی – اصلاح و تعویض خط لوله جمع آوری فاضلاب خانگی منازل غیرشرکتی – تهیه غذای گرم جهت پشتیبانی از مراسمات،آیین ها و جلسات از جمله خدمات و اقدامات مدیریت خدمات در عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت به شهروندان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی خاطر نشان کرد : اگر چه ۱۳ شهرستان در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارند اما بخش عمده و وسیعی از کمک ها و خدمات ارایه شده با تأکید مدیر عامل محترم با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ صنعت نفت، به این منطقه اختصاص یافته است .

به گفته مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ارایه این خدمات به موازات انجام به نحو مطلوب سایر وظایف و تکالیف محوله سازمانی، با همت کارکنان خدوم و زحمت کش زیر مجموعه مدیریت خدمات انجام پذیرفته است .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سال گذشته از محل توانمندی های درون سازمانی یا صرفه جویی در مصرف بودجه جاری و هزینه ها از نظر معادل ریالی بیش از ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۸۳ ریال در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در این منطقه ، خدمات متنوع ارایه نموده است .

نگارش و انتشار : دانوش صالحی  / عکس : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.