2
مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد؛

نفت مسجدسلیمان با اتحاد و انسجام برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش می‌کند

  • کد خبر : 17472
  • 24 تیر 1402 - 7:12
نفت مسجدسلیمان با اتحاد و انسجام برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش می‌کند
مشاور و نماینده مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه رفع مشکلات تیم فوتبال مسجدسلیمان در اولویت این شرکت است گفت: پس از انتخاب سرمربی حرفه‌ای و همچنین اعضای کادر فنی این تیم، تمرین های نفت مسجدسلیمان با اتحاد و انسجام برای شروع کار در لیگ یک و همچنین تلاش به‌منظور بازگشت مجدد به لیگ برتر شروع خواهد شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا، صفرعلی رئیسی در نشست بررسی مسائل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با حضور مدیران این تیم و برخی مسئولان مربوطه صنعت نفت در جنوب که در محل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد اظهارکرد: در فصل گذشته لیگ برتر تمام تلاش مدیران نفت جنوب بر بقای این تیم در لیگ بود اما متاسفانه این مهم حاصل نشد هرچند در گذشته نیز تجربه سقوط به دسته پایین تر و دوباره بازگشت به لیگ برتر وجود دارد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که اگر با اتحاد و انسجام تلاش کنیم، صعود به لیگ برتر برای بازیکنان مسجدسلیمان کاری دشوار نیست.

رئیسی تیم نفت مسجدسلیمان را جزو تیم‌های با سابقه درخشان در کشور عنوان کرد و افزود: وضعیت فعلی این تیم در شان مردم خطه زاگرس نشین نیست، لذا با اتخاذ تدابیری ویژه، رفع مشکلات تیم در اولویت ما قرار دارد.

مشاور و نماینده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: تمرین‌های این تیم برای شروع خوب در لیگ یک تا چند روز آینده با انتخاب یک سرمربی حرفه‌ای و اعضای‌ کادر تیم آغاز خواهد شد.

وی گفت: با حمایت هواداران که بزرگترین سرمایه تیم هستند و همچنین تدابیر اتخاذ شده، شرایط تیم بهتر خواهد شد و این امید را داریم که تیم مسجد سلیمان در پایان فصل جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر خواهد بود.

رئیسی در خصوص بدهی مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم نیز یادآورشد: این مسئله به زودی و در چند روز آینده رفع خواهد شد و تیم شروع به جذب بازیکنان خوب و حرفه‌ای خواهد کرد.

مشاور و نماینده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از استعدادهای فوتبالی گفت: فعالیت تیم امید نفت مسجدسلیمان آغاز شده و در فصل گذشته سه نفر از بازیکنان به تیم ملی امید دعوت شدند که این نشان از وجود استعدادهای بزرگ در خطه زاگرس نشین است.

به گفته وی؛ قطعا با افزایش حمایت‌ها از تیم نفت مسجدسلیمان، آینده خوبی برای فوتبال کشور متصور هستیم.

وی در پایان با قدردانی از تلاش مسئولان شهرستان و مدیران نفتی، هواداران خونگرم و همچنین نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از این تیم گفت: این حجم از حمایت‌ها برای یک تیم شهرستانی واقعا قابل ستایش است که با این سرمایه مطمئن هستیم روزهای بسیار خوبی برای فوتبال این خطه ساخته خواهد شد.

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس تهران با کسب ۶۶ امتیاز، هشتمین عنوان قهرمانی خود را در شهر قائمشهر جشن گرفت. سپاهان با ۶۵ و استقلال با ۶۲ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌ها دوم و سوم قرار قرار گرفتند. نفت مسجدسلیمان نیز با ۲۰ و مس کرمان با ۲۲ امتیاز به لیگ یک (آزادگان) سقوط کردند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.