3

سرمریی نفت مسجدسلیمان: نیازمند همراهی هواداران و مسوولان برای صعود به لیگ برتر هستیم

  • کد خبر : 17611
  • 29 تیر 1402 - 14:02
سرمریی نفت مسجدسلیمان: نیازمند همراهی هواداران و مسوولان برای صعود به لیگ برتر هستیم
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است: همراهی هواداران نجیب و متعصب و همچنین مسئولان شهری، مهمترین نقش در موفقیت و صعود این تیم به لیگ برتر است.

به گزارش حاشیه خبر ، ابراهیم اشکش  ایرنا بیان کرد: هدفمان صعود به لیگ برتر بوده و همه تلاش خود را برای خوشحالی مردم شهرستان که عاشقانه نفت مسجدسلیمان را دوست دارند انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به کمک و حمایت مسئولان ارشد استان و شهرستان برای موفقیت تیم نفت مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه مدیریت ارشد مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت مسجدسلیمان و همچنین مدیرعامل باشگاه همکاری خوبی با تیم دارند و تاکنون بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین درخصوص حضور مجید باقری نیا پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان در کادر فنی این تیم گفت: به طور قطع تجربه باقری نیا به عنوان یکی از بزرگان فوتبال خوزستان در راه صعود به لیگ برتر مفید خواهد بود.

وی درخصوص کیفیت بازیکنانی که تاکنون به این تیم اضافه شده‌اند، بیان کرد: سعی کردیم بهترین‌های لیگ یک را جذب کنیم البته چند بازیکن خوب لیگ برتری هم به تیم اضافه خواهد شد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود و دل هواداران را شاد کنیم.

اشکش افزود: تمرینات تیم شروع شده و سعی می‌کنیم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی، بازیکنان را آماده مسابقات کنیم.

وی از هواداران نفت مسجدسلیمان خواست مانند همیشه در کنار تیم باشند و به بازیکنان قوت قلب دهند تا تیم بهترین عملکرد را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.