4

آزمون استخدامی آموزش و پرورش پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار می شود

  • کد خبر : 17704
  • 04 مرداد 1402 - 20:28
آزمون استخدامی آموزش و پرورش پنجشنبه ۱۲ مرداد برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز در صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا علیرضا کریمیان روز چهارشنبه درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز گفت: کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

وی افزود: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینتِ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

کریمیان از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.