3

اجرای نوبت دوم نصب تابلوهای راهنمای گردشگری مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17808
  • 18 مرداد 1402 - 14:06
اجرای نوبت دوم نصب تابلوهای راهنمای گردشگری مسجدسلیمان
سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مسجدسلیمان از پایان اجرای نوبت اول نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در این شهر خبر داد و گفت: اجرای نوبت دوم نصب تابلوهای راهنمای گردشگری برای ۳۰ اثر دیگر شهرستان در دستور کار قرار گرفته است‌.

به گزارش حاشیه خبر، ایوب سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: نصب تابلوهای راهنمای گردشگری برای معرفی هر چه بیشتر مسیرهای شهری و محوطه‌ای مسجدسلیمان به مسافران و گردشگران است.

او با اشاره به پیگیری‌های مستمر میراث فرهنگی برای آغاز نوبت دوم نصب تابلوهای گردشگری بیان کرد: برای خوانایی و پویایی هر چه بیشتر مسیرهای گردشگری شهرستان نوبت دوم نصب تابلوهای راهنمای گردشگری به زودی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به آثار صنعتی مسجدسلیمان که نزدیک به ۲۰ اثر شاخص هستند، گفت: آثار صنعتی را از طریق تابلوهای فلزی دوزبانه یعنی به فارسی و انگلیسی تعریف کرده‌ایم.

سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مسجدسلیمان اضافه کرد: همچنین در محوطه‌های تاریخی شهرستان از جمله بردنشانده، سرمسجد، قبرستان ارامنه و… که ساختار سنگی دارند برای نصب تابلوهای راهنمای گردشگری سنگ‌های محلی را تراش داده و اطلاعات، نقشه‌ها و مسیرهای گردشگری را هماهنگ با محیط به دوزبان فارسی و انگلیسی تعریف کردیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: تابلوهای گردشگری نصب شده با استانداردهای یونسکو و سازمان میراث‌ فرهنگی مطابقت دارند و طبق معیارهای جهانی گردشگری هستند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=17808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.