5
قابل توجه مدیران عامل مناطق نفتخیز جنوب+شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان+ باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان:

مواظب رخنه و نفوذ بدسرشتان و حاشیه سازان به تیم فوتبال نفت باشید/ یکی از شروط صعود به لیگ برتر، قلع و قمع حواشی و دورنگه داشتن حاشیه سازان است / با کسب استعلام از مراجع امنیتی و قضایی بر راه نیافتن و دور نگه داشتن حاشیه سازان و «پاشَلان» مراقبت کنید

  • کد خبر : 18193
  • 07 شهریور 1402 - 18:31
مواظب رخنه و نفوذ بدسرشتان و حاشیه سازان به تیم فوتبال نفت باشید/ یکی از شروط صعود به لیگ برتر، قلع و قمع حواشی و دورنگه داشتن حاشیه سازان است / با کسب استعلام از مراجع امنیتی و قضایی بر راه نیافتن و دور نگه داشتن حاشیه سازان و «پاشَلان» مراقبت کنید
شمارش معکوس رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور آغاز گردیده و در تاریخ یازدهم شهریور تیم نفت مسجدسلیمان در شهر شیراز میهمان تیم فجر شهید سپاسی است . در این میان هنوز ساختار تیم کاملاً شکل نگرفته و برخی ارکان این تیم یا انتخاب نشده یا اینکه معرفی نشده اند و تنها می دانیم که امین کاشانی بیرگانی امورات روابط عمومی را هدایت می کند و از سرنوشت سرپرست و مدیر رسانه تیم اطلاعی در دست نیست.

دانوش صالحی:

شمارش معکوس رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور آغاز گردیده و در تاریخ یازدهم شهریور تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم شهید بهنام محمدی میزبان تیم فجر شهید سپاسی است . در این میان هنوز ساختار تیم کاملاً شکل نگرفته و برخی ارکان این تیم یا انتخاب نشده یا اینکه معرفی نشده اند و آنچه که در مدت زمان برپایی اردوی تدارکاتی و آماده سازی نفت در کمپ کوهسار تهران شاهد بودیم و اخبار منتشر شده در وب سایت رسمی باشگاه را توسط  امین کاشانی بیرگانی در فضای مجازی مشاهده می کردیم حدس می زنیم که وی امورات روابط عمومی را هدایت می کند و از سرنوشت سرپرست و مدیر رسانه تیم اطلاعی در دست نیست.
ابوذر شجاعی مدیرعامل تیم شخص باهوش و با ذکاوتی است و قطعاً می داند که انتظار و توقع هواداران پس از گذراندن یک فصل سخت و ناراحت کننده در لیگ برتر که منتهی به سقوط تیمش شد تنها بُردهای پیاپی و صعود مقتدرانه دوباره به لیگ برتر و حضور در جمع بزرگان فوتبال کشور است، جایی که فوتبال مسجدسلیمان باید باشد. قطعاً وی حضور مقتدرانه در این رقابت ها و خلاصی از سیل گسترده انتقادات به حق هواداران،برای چیدن مهره‌های مدیریت تیمش روزهای سختی را گذرانده و خواهد گذراند و اشخاصی را زیر نظر دارد و شاید حتی مذاکراتی برای سپردن امورات مربوطه با آنها داشته است اما آنچه که مهم است کسب نتایج درخشان و پیروزی های پی درپی تیم نفت و صعودی شیرین و دلچسب به لیگ برتر است که می تواند آتش و عطش هواداران پرشور تیم نفت را فرو بنشاند و خاموش کند. کاری سخت اما شدنی . در این راه ابوذر شجاعی حتماً می داند که باید حاشیه ها و حاشیه سازان را از پیرامون تیمش دور و اوضاع را به شدت کنترل و مدیریت کند تا بلایی که در فصل پیش و فصل های پیشین این افراد بر سر مدیران سابق و اسبق آوردند برای وی نیز تکرار نشود.
بدون شک سپردن سرپرستی تیم و مدیریت رسانه و روابط عمومی و مناصب رده های میانی مدیریت تیم دست کمی از عضویت در هیأت مدیره و کرسی مدیرعاملی ندارد بنابراین ضرورت دارد افرادی که برای این منظور انتخاب می شوند علاوه بر تخصص و توانمندی شغلی، از صفاتی همچون سلامت عقل و نفس،صالح بودن در گفتار و کردار و تعهد سازمانی برخوردار باشند ضمن آنکه گزینه های مربوطه خود حاشیه زا نباشند و در این راه سابقه ای روشن و گویا داشته باشند . با این تفاسیر، با توجه به اهمیت جایگاه های عنوان شده به مدیران عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان ، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان سهامداران و مالکین اصلی این باشگاه توصیه و پیشنهاد می نماید برای زدودن هرگونه حاشیه و دور گردن حاشیه سازان و دسیسه چینان، نسبت به استعلام پیشینه افراد از مراجع امنیتی و ذی صلاح و همچنین استعلام سوءسابقه کیفری و قضایی کاندیداهای تصدی مناصب باشگاه اقدام کنند تا خدای ناکرده شخص فاقد صلاحیت و سلامت اخلاق و روان و به تعبیری «پاشَلان» بصورت تصادفی و احتمالی وارد سیستم باشگاه نشود و مشکلی بر مشکلات آن نیفزاید .

این موضوع از آنجایی اهمیت می یابد و مورد تأکید و توصیه قرار می گیرد که همین چند روز پیش بود خبری توسط همین رسانه در خصوص محکومیت کیفری و قضایی مدیر سابق رسانه یک تیم فوتبال لیگ برتری به اتهام نشراکاذیب علیه یکی از خبرنگاران منتشر گردید. دانستن این موضوع بر اهمیت کار می افزاید و ضرورت دارد برای جلوگیری از ورودافراد با سوء نیت و سبقه کیفری و قضایی و کمک به سالم سازی جامعه ی ورزش،همانگونه که در انتصاب افراد در سیستم مدیریتی صنعت نفت بر کسب نظر مشورتی و استعلام از مراجع ذیصلاح ( امنیتی-قضایی) استوار است در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز که ولد و پرورش یافته همین صنعت است این رویه جاری و از ورود افراد ناسالم و فاقد صلاحیت اجتماعی و … به مناصب حساس جلوگیری به عمل آید.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.