6
با پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛

موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه مهیای خدمت به زایرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشد

  • کد خبر : 18216
  • 07 شهریور 1402 - 20:40
موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه مهیای خدمت به زایرین اباعبدالله الحسین(ع) می باشد
🔻موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز زمینی چذابه به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آماده پذیرایی و اسکان شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی می باشد.

🔻موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز زمینی چذابه به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آماده پذیرایی و اسکان شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی می باشد.

🔻سرپرست تیم جهادی شهرستان مسجدسلیمان در موکب چذابه طی گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری نفت مسجدسلیمان از مساعدت های مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در تهیه و تأمین مصالح ساختمانی مورد نیاز احداث این موکب تقدیر و تشکر بعمل آورد و با بیان اینکه حمایت ها و پشتیبانی های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان موجب تثبیت استقرار موکب این شهرستان شد افزود: بدون شک اگر مساعدت ها و پشتیبانی های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نبود راه اندازی به موقع این موکب را نظاره گر نمی شدیم.

🔻به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، حجت الاسلام محمد هاشم زاده ادامه داد: عملیات احداث ساختمان موکب خدمت رسان شهرستان مسجدسلیمان با عضویت ۲۵ نفر و حضور ثابت ۸ نفر از جوانان مومن و انقلابی در مدت زمان ۲ ماه انجام شد و با همت همین جوانان توانستیم یک حسینیه به متراژ ۴۳۰ مترمربع جهت اسکان و آشپزخانه طبخ غذا و سرویس های بهداشتی به متراژ ۱۱۰ مترمربع را جهت پخت غذای گرم و پذیرایی زایرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) احداث نماییم .

🔻وی خاطرنشان کرد: با مساعدت و پشتیبانی مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تهیه مصالح ساختمانی مناسب جهت احداث ، ۳ دستگاه کولرگازی ایستاده بمنظور سرمایش حسینیه در ایام پذیرایی از زوار تأمین و نصب شده است.

🔻حجت الاسلام محمد هاشم زاده تصریح کرد: با تأمین مواد غذایی خشک و تجهیز آشپزخانه موکب، امکان پخت و سرو روزانه ۴۰۰۰ پُرس غذای گرم در موکب مسجدسلیمان فراهم گردیده است.

🔻فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی گفتگوی کوتاهی در خصوص خدمات ارایه شده به این موکب اظهار داشت: با حُسن نظر و دستور جناب آقای هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توسط این پایگاه و با همکاری خالصانه تمامی بخش های شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خدمات ارزنده ای در خصوص راه اندازی این موکب ارایه شده است.

🔻محمد دسترنج افزود: طی ۲ ماه گذشته و بمنظور تسریع در روند آماده سازی موکب، تعداد ۳۷ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین شامل: سواری-پیکاب وانت-مینی بوس – کامیونت-اتوبوس-جرثقیل و تریلر به مرز چذابه اعزام شده اند.

🔻وی افزود : بمنظور تثبیت و دایمی سازی موکب شهرستان مسجدسلیمان در مرز چذابه، اقلام و مصالح ساختمانی مورد نیاز گروه جهادی مستقر در موکب شامل بلوک سیمانی-تیرآهن-میلگرد-تیرچه سقف-سنگ پلاک و گرانیت-کاشی و سرامیک-شن و ماسه-درب فلزی-یونولیت-ایزوگام و غیره با هزینه ای افزون بر ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تهیه و برای احداث و تکمیل موکب در اختیار گروه جهادی مستقر در منطقه قرار گرفته است.

🖌نگارش و انتشار : دانوش صالحی 📸 تصاویر : محمد باقری

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.