تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
6

احضار مربی وزنه‌برداری خوزستان به کمیته انضباطی به دلیل انتشار یک ویدئو!

  • کد خبر : 18365
  • 14 شهریور 1402 - 17:58
احضار مربی وزنه‌برداری خوزستان به کمیته انضباطی به دلیل انتشار یک ویدئو!
یک مربی وزنه‌برداری که اخیرا ویدئویی از صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را که با نقد مجری برنامه نسبت به عملکرد هیات استان همراه بود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، به کمیته انضباطی هیات فراخوانده شد.

به گزارش حاشیه خبر،نیما ابوالفتحی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به ابلاغیه کمیته انضباطی هیات وزنه‌برداری خوزستان، اظهار کرد: امسال تیم نوجوانان خوزستان در مسابقات کشوری ششم شد و در جوانان نیز رده‌ای بهتر از هفتم، هشتم نتوانست به‌دست بیاورد و به همین دلیل ما یک سری انتقادات از هیات استان نسبت به عملکردش داشتیم اما حرفی نمی‌زدیم تا اینکه اخیرا در یک برنامه تلویزیونی که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان میهمان آن برنامه بود، مسائل مختلف ورزش استان مطرح می‌شود و در ادامه مجری برنامه خطاب به بنی‌تمیم می‌گوید وزنه‌برداری خوزستان یک سری مشکلات دارد و من اخیرا یک دردنامه و رنج‌نامه از رضا دهدار خوانده‌ام که گفته است هیات ما را رها کرده است.

وی ادامه داد: حتی در همین برنامه بعد از اظهارات مجری برنامه، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان می‌کند که نقد آقای دهدار و نقدهای این چنینی قابل پذیرش و به‌حق است. من هم بعد از این برنامه تلویزیونی واقعا از گفت‌وگویی که صورت گرفت و به دغدغه وزنه‌برداری پرداخته شد، خوشحال شدم و ویدئو این گفت‌وگو را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کردم اما به محض اینکه ویدئو را منتشر کردم چند نفر با من تماس گرفتند و حرفهایی به من زدند.

این مربی وزنه‌برداری گفت: بعد از این ماجراها نیز، نامه‌ای از سوی رییس کمیته انضباطی هیات وزنه برداری به من ابلاغ شد که “به دلیل تخریب و جوسازی در فضای مجازی علیه هیات وزنه برداری در اینستاگرام شخصی، باید مستندات و دلایل خود را طی ۱۰ روز بعد از تاریخ ابلاغ این اخطار به کمیته انضباطی این هیات تحویل دهید”. نکته قابل تأمل این است من اصلا علیه هیات صحبتی نداشتم و فقط ویدئویی که در تلویزیون پخش شد و همه دیدند را در صفحه‌ام قرار دادم.

وی بیان کرد: مگر انتقادکردن و مطالبه‌گری جرم است و من با انتشار این ویدئو فقط خواستم عنوان کنم که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر مشکلات تمام رشته‌های ورزشی است و همه نقدها را می‌شنود و هیچ اهانتی هم از سوی من صورت نگرفت.

ابوالفتحی خاطرنشان کرد: امیدوارم آقای بنی‌تمیم به این قضیه ورود کند زیرا من هیچ توهینی به هیات وزنه‌برداری خوزستان نداشته‌ام که به من اخطار بدهند و چرا هیات باید به گونه‌ای رفتار کند که نباید هیچ کسی از آن‌ها انتقاد داشته باشد. اصلا اگر انتقاد نباشد کاری درست پیش خواهد رفت؟ انتقاد باید باشد تا نقاط ضعف مشخص شود.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.