2
در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد ؛

مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در نظافت معابر و محلات شهر مسجدسلیمان

  • کد خبر : 18483
  • 26 شهریور 1402 - 13:43
مشارکت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در نظافت معابر و محلات شهر مسجدسلیمان
در آستانه ی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، عملیات نظافت معابر و خیابان های شهر مسجدسلیمان با مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان انجام شد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری‌نفت‌و‌گاز‌مسجدسلیمان، سرپرست فضای سبز و بهسازی محیط اداره خدمات مهندسی با بیان این مطلب افزود: در این اقدام که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و در همکاری با شهرداری صورت پذیرفت،کارکنان این واحد با حضور در محلات و مناطق مختلف نسبت به جمع آوری زباله،نخاله،هرس درختان،جمع آوری شاخ و برگ های رها شده روی زمین،رنگ آمیزی جداول پیاده‌روها اقدام نمودند تا خیابان‌ها و محلات شهری در آستانه‌ی بازگشایی مدارس زیبا منظر شوند.

حسن قلی پور افزود: این اقدام در حالی صورت می پذیرد که واحد فضای‌سبزوتنظیفات شرکت بهره‌برداری‌نفت‌وگاز‌مسجدسلیمان وظیفه مراقبت و نگهداری از حدود ۱۸۹۰۰۰ مترمربع فضای سبز در بیش از ۶۸۵۰۰۰ مترمربع تأسیسات صنعتی و غیرصنعتی را به نحو شایسته و مطلوب انجام می نماید . این واحد همچنین در خصوص جمع آوری و دپوی زباله های اداری و خانگی کوی های سازمانی مطابق شیوه نامه های محیط زیستی حضوری پررنگ و شایسته دارد.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / عکس : محمد باقری

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.