3

برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 18541
  • 30 شهریور 1402 - 11:28
برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجدسلیمان
مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران 8سال دفاع مقدس در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این آیین صبح امروز با حضور جمع زیادی از رزمندگان،ایثارگران و خانواده های آنان،فرماندار،امام جمعه موقت،فرماندهان یگان های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان،مدیران دوایر دولتی و شهروندان در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی نفت برگزار شد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه در بالاترین از سطح قدرت ،فناوری و اقتدار در طول تاریخ قرار دارد و این موهبت جز با جانفشانی و ایثار خواهران و برادرانمان در دوران دفاع مقدس حاصل نشده است .

سرهنگ حسن محمودی افزود: جنگ تحمیلی، تنها نقطه مکانی و زمانی بود که دو ابرقدرت شرق و غرب با هم به اجماع رسیدند تا بوسیله صدام جنایتکار، نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را سرنگون ساخته و سرزمین مان را تجزیه نمایند.

وی ادامه داد: در آن سمت میدان نبرد، صدام با حمایت های نظامی و فناوری غرب و شرق و پول های بدون حساب کشورهای منطقه ایستاده بود و در این سوی میدان، رزمندگان جمهوری اسلامی ایران بودند با تحریمی همه سویه که فقط با توسل به قدرت الهی و اعتقاد راسخ به رهبری حکیمانه امام راحل(ره) توانستند در یک جنگ فرسایشی ۸ ساله دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را با ذلت مجبور به عقب نشینی نمایند.

در ادامه این مراسم که به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفت، دیدار رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و همچنین خانواده شهداء و ایثارگران با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و سخنرانی معظم له که بطور زنده از شبکه یک پخش می شد از پرده سینمای نفت برای حاضرین نمایش داده شد.

پس از آن مراسم با اهدای لوح سپاس به جانبازان،رزمندگان،ایثارگران و خانواده معظم شاهد خاتمه یافت.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصویر : محمد باقری

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.