تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

خودزنی برای “مسجدسلیمانی ها” / لزوم ورود دستگاه های امنیتی و قضایی به حاشیه سازی های بی امان عنصر مخرب

  • کد خبر : 18564
  • 02 مهر 1402 - 19:31
خودزنی برای “مسجدسلیمانی ها”  / لزوم ورود دستگاه های امنیتی و قضایی به حاشیه سازی های بی امان عنصر مخرب
در حالیکه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای برگزاری مسابقه با تیم دریا بابل به استان مازندران سفر کرده و روز دوشنبه با این تیم بازی دارد، خبر رسید که پیامکی از سوی یکی از مسئولان سابق و کنارگذاشته این تیم برای افراد موثر در فدراسیون و سازمان لیگ ارسال شده و مطالب خلاف واقعی را علیه تیم شهر خود عنوان کرده است.

به گزارش حاشیه خبر این سمپاشی ها و تخریب ها از سوی این فرد که در محافل عمومی خود را دلسوز،دلسوخته و مطالبه گر حقوق مردم جلوه می داد موجب شده است تا وضعیت پرداختی های تیم نفت که گویا رقم قابل توجهی هم می باشد و می تواند بخش عمده ای از مشکلات بدهکاری های سنوات و جاری تیم نفت را مرتفع نماید فعلاً متوقف و با هاله ای از ابهام مواجه شود. 

همچنین بدلیل تخریب گسترده عملکرد تیم نفت توسط این شخص و ارسال گسترده پیام ها برای افراد موثر اجتماعی و بعضاً رقبای تیم نفت، حریفان نیز به این موضوع واکنش نشان داده و جبهه گیری هایی در این خصوص صورت گرفته است .

جمیع این اتفاقات موجب شده تا تلاش ابوذر شجاعی مدیرعامل موسسه نفت مسجدسلیمان برای بازکردن پنجره قفل شده این تیم و دور کردن خطر واگذاری نتایج رقابت های تیم نفت بدلیل تنبیه انضباطی فعلاً بدون نتیجه باقی مانده و هاله ای از ابهام در اطراف تیم نفت را فرا گیرد.

پایگاه خبری حاشیه خبر بدلیل اهمیت موضوع که موجب ملتهب و متشنج شدن اذهان و افکار عمومی خصوصاً هواداران پرشور تیم نفت که عمدتاً از رده های سنی نوجوان و جوان جامعه می باشند از مراجع امنیتی و قضایی خصوصاً شورای تأمین محترم و دادستان محترم و شجاع مسجدسلیمان درخواست می نماید به این موضوع ورود و با شخص التهاب آفرین و عنصر مخرب و برهم زننده نظم عمومی با جدیت و قاطعیت برخورد نمایند. 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.