تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
با حضور مديران وزارت نفت و شركت ملي نفت ايران در حوزه ورزش؛

مسایل و مشکلات مرتبط در شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان بررسی شد

  • کد خبر : 18672
  • 08 مهر 1402 - 11:07
مسایل و مشکلات مرتبط در شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان بررسی شد
جلسه بررسی مسایل ، مشکلات و راهكارهاي حوزه ورزش شركت بهره برداري نفت وگاز مسجدسليمان با حضور مديران مربوطه از ستاد وزارت نفت و شركت ملي نفت ايران برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جلسه با حضور منصور قنبرزاده مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزارت نفت- هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت – اسکندر فرهمند رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کارشناسان همراه ، مدیر عامل، مدیر منابع انسانی و امور مالی ، رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسحدسلیمان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان ضمن ابراز تشکر از حضور میهمانان در شرکت بهره بردار، خلاصه ای از وضعیت اماکن ورزشی شرکت و شهرستان، وابستگی کامل فعالیتهای ورزشی شهر به امکانات شرکت بهره بردار و چالش های مرتبط اشاره نمودند.

مهندس علیرضا هیهاوند با اعلام اینکه انتظارات و توقعات از این شرکت بسیار فراتر از امکانات، تجهیزات و اعتبارات موجود می باشد تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و قرار گرفتن چند شهر نفتی با شرایط اقتصادی و اجتماعی مشابه با شرایط شهر مسجدسلیمان ، انتظار این است با افزایش اعتبارات مصوب، پاسخگوئی به ذی نفعان مطلوب تر و با کیفیت تر شود .

وی همچنین با ارائه گزارش از فعالیت های مرتبط با تیم فوتبال نفت ، به تشکیل تیم های امید و جوانان نفت طی در دو سال اخیر با ترکیب کاملاً بومی با هدف بهره مندی حداکثری جوانان شهرستان و شهرهای همجوار از ظرفیت تیم نفت اشاره نمودند.

هادی افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت  نیز طی سخنانی علاوه بر اشاره به برخی کاستی ها در فعالیت های ورزش شرکت بهره بردار و ارائه راهکارها و توصیه هایی در خصوص استفاده از ابزار قانونی بمنظور فایق آمدن بر مشکلات و چالش ها ، اذعان داشتند شرکت نفت وگاز مسجدسلیمان بالاترین سطح استفاده از فرزندان کارکنان را در بخش ورزش های همگانی دارد .

مدیر کل تربیت بدنی و سلامت وزارت نفت نیز با تقدیر از اهتمام مدیران شرکت نفت وگاز مسجدسلیمان به توسعه ورزش و نگاه مثبت ورزشی نزد مدیران این شرکت از لزوم طرح پروژه های نیمه تمام ورزشی در شورای عالی ورزش وزارت نفت سخن گفت .

ایشان با اشاره به فعالیت تیم فوتبال نفت اظهار داشتند: وجود این فرصتی بزرگ برای آرامش خاطر نوجوانان و جوانان و جذب آنها به سمت ورزش و بازدارنده از انحرافات اجتماعی است.

در ادامه، تصمیمات اجرایی لازم در جهت بهبود شرایط و رفع مشکلات مرتبط با حوزه ورزش اتخاذ و در برنامه اقدام قرار گرفت.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصویر : محمد باقری

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.