تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
با حضور معاون وزیر نفت در امور مسئولیت اجتماعی؛

جلسه بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 18749
  • 13 مهر 1402 - 0:23
جلسه بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مسجدسلیمان برگزار شد
با برگزاری جلسه ای با حضور معاون وزیر نفت در امور مسئولیت اجتماعی، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شرکت ملی نفت ایران در مسجدسلیمان بررسی شد .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،این جلسه ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن سید احمدی امام جمعه – پیمان مولایی فرماندار- علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و تنی چند از مدیران شهری در مهمانسرای شماره یک نفت برگزار شد.

معاون وزیر نفت طی سخنانی با عنوان اینکه بیشترین توجه و سرمایه گذاری در بخش عمران و مسئولیت های اجتماعی شهر مسجدسلیمان در دولت سیزدهم صورت گرفته است گفت: اعتباری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال جهت تعریف و اجرای پروژه های مختلف عمرانی در شهر مسجدسلیمان توسط شرکت ملی نفت ایران اختصاص یافته است .

بابک دارابی با اشاره به اینکه پروژه اجرای جمع آوری فاضلاب سطح شهر با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت ملی نفت ایران در حال انجام است خطاب به مدیران دستگاه های دولتی خصوصاً آب و فاضلاب اظهار داشت: پرداخت این اعتبارات فقط منوط به صدور صورت وضعیت و در واقع فقط با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها می باشد از این رو ضرورت دارد توجه ویژه ای به پیشبرد پروژه ها و جذب اعتبارات داشته باشید.

وی با عنوان اینکه نگاه مدیریت ارشد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اهتمام به رفع محرومیت و توسعه شهرهای نفتی خوزستان به خصوص شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا می باشد افزود: همه دستگاه ها برای جذب این اعتبارات،تعریف و تصویب پروژه های عمرانی و زیربنایی توجه ویژه نمایند و از این فرصت طلایی که وزارت نفت در قالب مسئولیت های اجتماعی ایجاد کرده برای توسعه و تحولات مثبت این منطقه استفاده مطلوب نمایند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی از اجرای چندین پروژه عمرانی و عام المنفعه با استفاده از بودجه جاری این شرکت در سطح شهرهای مسجدسلیمان،لالی و هفتکل خبر داد و گفت: این پروژه ها در مراحل مختلف تهیه شرح نیاز،کسب مجوز هیأت مدیره شرکت ملی نفت، برگزاری فرایند مناقصه و ابلاغ شروع به کار پیمانکار قرار دارند.

علیرضا هیهاوند

مهندس علیرضا هیهاوند ادامه داد: با تعیین تکلیف این پروژه ها و در موقعیت مناسب، اطلاع رسانی عمومی و شایسته ای از این اقدامات انجام خواهد شد تا عموم شهروندان در جریان خدمات و اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که به نیابت از شرکت ملی نفت ایران صورت می پذیرد قرار بگیرند.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.