3

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ وسایل نقلیه توقیفی در خوزستان ترخیص می‌شوند

  • کد خبر : 18760
  • 15 مهر 1402 - 10:07
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛ وسایل نقلیه توقیفی در خوزستان ترخیص می‌شوند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ فرید کریمی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: به پاس نکوداشت هفته انتظامی و به منظور صیانت از اموال مردم، ترخیص فوق‌العاده تمام وسایل نقلیه توقیفی با ایجاد تسهیلات ویژه در چارچوب مستندات قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: زمان آغاز اجرای این طرح از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ مهرماه سال‌جاری به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص تسهیلات ترخیص وسایل نقلیه گفت: تشریفات اضافی حذف و با ثبت تقاضای ترخیص از طریق برنامه کاربردی «پلیس من» به صورت کاملاً اینترنتی و یا مراجعه به دفتر خدمات پلیس +۱۰ از مراجعه مکرر متقاضیان پیشگیری خواهد شد.

وی به شرایط تقسیط جرایم اشاره کرد و افزود: متقاضی می‌تواند صرفاً با پرداخت ۵۰ درصد جرایم تخلفات خود نسبت به ثبت تقاضای ترخیص اقدام و به پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده جرایم به شکل اقساط یک ساله متعهد شود.

سرهنگ کریمی، بخشودگی جرایم تأخیر در دریافت بیمه نامه شخص ثالث و تقسیط خرید بیمه را دیگر اقدام تسهیل‌گری پلیس به مناسبت هفته انتظامی برشمرد و گفت: همچنین هزینه پارکینگ وسایل نقلیه‌ای که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف شده بر مبنای نرخ‌نامه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.