2

کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 18875
  • 23 مهر 1402 - 9:55
کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد
کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم اقتصادی با همکاری پلیس فتا فرماندهی انتظامی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این کارگاه یک روزه که با همت اداره آموزش و با حضور جمع زیادی از کارکنان این شرکت برگزار شد مدرس مربوطه به تشریح سرفصل های این کارگاه پرداخت.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری سایبری در زندگی امروز، به تشریح انواع کلاهبرداری های سایبری و راهکارهای مقابله با آن پرداخت و گفت: در شرایطی که خریدهای اینترنتی جزو جدایی ناپذیر زندگی امروز ما شده اند و اغلب کلاهبرداری ها از فضای حقیقی به فضای مجازی کوچ کرده اند می بایست با چشمانی باز و هوشیارانه در این مسیر قدم برداریم.

سرهنگ روح الله داودی با تأکید بر لزوم هوشیاری والدین بر فعالیت های فرزندان در فضای مجازی اظهار داشت: کلیک کردن بر هر لینک ناشناس و نامعتبر می تواند تبعات منفی زیادی از قبیل هک کردن گوشی و سرقت اطلاعات شخصی به دنبال داشته باشد از این ضرورت دارد سطح آگاهی و دانش استفاده از فضای سایبری نزد والدین و فرزندان با استفاده از پیام های آگاهی بخش دستگاه های متولی از جمله پلیس فتا افزایش یابد.

وی در ادامه به بیان و تشریح برداشت های غیرمجاز و راه های مقابله با آن – اسمکینگ – خرید امن اینترنتی – فیشینگ و سایر جرایم و کلاهبرداری های مجازی پرداخت.

نگارش و انتشار : دانوش صالحی

 

#مسجدسلیمان

#شرکت_بهره_برداری_نفت_و_گاز_مسجدسلیمان

#صنعت_نفت_مسجدسلیمان

#کارگاه_آموزشی_آشنایی_با_جرایم_سایبری

#پلیس_فتا_مسجدسلیمان

#سرهنگ_روح_الله_داودی

#آموزش

#فضای مجازی

#کلاهبرداری_سایبری

#فیشینگ

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.