3
مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه:

تلاش بی‌وقفه و انگیزه مثال‌زدنی کارکنان هفت‌تپه در آستانه بهره‌برداری جدید

  • کد خبر : 18939
  • 26 مهر 1402 - 11:43
تلاش بی‌وقفه و انگیزه مثال‌زدنی کارکنان هفت‌تپه در آستانه بهره‌برداری جدید
مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی این شرکت و در آستانه بهره‌برداری جدید اظهار داشت: اورهال و تعمیرات اساسی کارخانه نیشکر هفت‌تپه روزهای پایانی خود را می‌سپرد و همه چیز برای یک تولید حداکثری و باکیفیت آماده است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل اورهال بدون مشکل انجام شد، گفت: خدا را شاکریم که اورهال و تعمیرات اساسی امسال در کارخانه بدون مشکل برای همکاران و در کمال آرامش فکری و روحی برای پرسنل انجام شد که جا دارد از تک تک همکاران عزیز در بخش صنعت تقدیر کنیم؛ چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری شاهد هیچ‌گونه معضل اساسی در این دوره حساس و مهم نبودیم.

مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه افزود: بحمدالله تمامی پرسنل واحد‌های مختلف کارخانه نیشکر و معاونت صنعت شرکت هفت‌تپه با انگیزه مثال زدنی، آماده خلق یک حماسه جدید در عرصه تولید هستند.

مهندس دورباشی‌زاده ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که به امید خدا از اول آبان‌ماه بصورت رسمی بهره‌برداری و تولید حداکثری و باکیفیت شکر به همت مرزداران عرصه تولید در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه در ادامه ضمن تشکر از کارکنان حوزه معاونت کشاورزی، به نقش مهم این حوزه اشاره نمود و افزود: الحق و الانصاف کارکنان پرتلاش معاونت کشاورزی در گرمای طاقت فرسا حماسه آفریدند که نتیجه آن رشد بالا و کیفیت بسیار بالای نی‌ در بین تمامی کشت و صنعت‌ها را در پی داشت.

وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری مجمع اخیر در تهران درباره قیمت‌گذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و نتایج مثبت این مجمع، روزهای خوب و خبرهای خوشی را برای هفت‌تپه و کارکنان شریف و نجیب این شرکت پیش‌بینی می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=18939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.