1

برگزاری آئین تقدیر از نویسندگان شاغل در نفت و گاز مارون

  • کد خبر : 19407
  • 22 آبان 1402 - 20:53
برگزاری آئین تقدیر از نویسندگان شاغل در نفت و گاز مارون
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، طی مراسمی در روز دوشنبه 22 آبان با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به همراه مشاور رئیس بازرسی شرکت ملی نفت ایران، از 6 نویسنده شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تقدیر شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، آیت الله حیدری این شرکت را یکی از شرکت های تراز اول صنعت نفت در عرصه تولید برشمرد و دستاوردهای آن را مایه مباهت دانست.

وی که به عنوان یک نویسنده توانمند بیش از ۷۰ جلد کتاب انتشار یافته را در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: بدون شک رشد و ترقی سازمان هایی مثل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ریشه در بهره مندی آن از نیروی انسانی کارآمد و اهل تحقیق و کتابت دارد.

مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز در حاشیه این مراسم تاکید کرد که کتاب ارزشمندترین بستر برای انتقال تجارب، دانش و هرآن چیزی است که در ذهن ساخته و پرداخته می شود، و باید در فرصت مناسب( مثل هفته کتاب و کتابخوانی) از نویسندگان یا فعالان این عرصه تقدیر و عرصه را برای افزایش خروجی سازمان در بخش کتاب، مهیا نمود. 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.