0

۲ روستا در خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

  • کد خبر : 19433
  • 22 آبان 1402 - 21:42
۲ روستا در خوزستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
مدیر مخابرات منطقه خوزستان از تحت پوشش قرار گرفتن ۲ روستای استان از اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاهای استان ادامه دارد.

به گزارش حاشیه خبر، رحیم فلاح‌زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به روستاها خوزستان اظهار کرد: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل چهار بر دکل همراه اول، روستای جنگه واقع در شهرستان شهرستان ایذه تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان در این روستا از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر بهره‌مند شدند.

وی افزود: هم‌چنین با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل سه بر روی دکل همراه اول، روستای هدام ۲ از توابع بخش مرکزی شوشتر زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: این اقدام به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، در روستاهای استان خوزستان در حال اجرایی شدن است.

فلاح‌زاده با بیان این‌که اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاهای استان ادامه دارد، عنوان کرد: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت‌ها در شبکه ارتباطی همراه اول، این روستاها، جاده مواصلاتی و مناطق نزدیک آن‌ها که پیش از این فقط تحت پوشش تلفن همراه قرار داشت، دارای اینترنت پرسرعت همراه اول با کیفیت مطلوب شدند.

وی ادامه داد: هم‌چنین مشترکان می‌توانند در این مناطق خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت‌ بالا تجربه ‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی از اهم اهداف اجرای پروژه ارتقای شبکه ارتباطی همراه در مناطق روستایی است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.