2

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: آبگرفتگی غافلگیرکننده در چند نقطه اهواز/ حجم بارندگی در هفته آینده بیشتر است

  • کد خبر : 19490
  • 25 آبان 1402 - 0:09
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد: آبگرفتگی غافلگیرکننده در چند نقطه اهواز/ حجم بارندگی در هفته آینده بیشتر است
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه آبگرفتگی امروز در چند نقطه شهر اهواز به دلیل غافلگیری و حادثه بوده است، گفت: با تلاش همکاران، تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد.

به گزارش حاشیه خبر، مرتضی شرف‌الدین شیرازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی امروز (۲۴ آبان‌ماه) و آبگرفتگی که در پی آن در برخی مناطق شهر اهواز رخ داد، اظهار کرد: امروز بارندگی خوبی داشتیم؛ با همکاری مشترک نهادهای خدمت‌رسان و گروه‌های جهادی، کار تا سطح زیادی انجام و مدیریت شد. از قبل می‌دانستیم که احتمال وقوع آبگرفتگی در ۱۸ نقطه شهر اهواز وجود دارد و تجهیزات پیش‌بینی و در محل مستقر شده بودند اما در چند نقطه غافلگیر شدیم زیرا سابقه آبگرفتگی نداشتند و دچار شکستگی و ریزش خطوط شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: هواشناسی از قبل پیش‌بینی‌ها را انجام داده بود و آمادگی‌های نسبی وجود داشت اما در جاهایی که دچار آبگرفتگی شدند غافلگیر شدیم زیرا ناگهانی دچار حادثه شدند و در حال تلاش هستیم که آبگرفتگی رفع شود و بیشتر از این شرمنده مردم نباشیم.

وی افزود: با تلاش همکاران تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد اما باید توجه شود که در هفته آینده حجم بارندگی بیشتری خواهیم داشت.

شیرازی بیان کرد: امشب ساعت ۲۲ جلسه‌ای با نهادهای خدمت‌رسان خواهیم داشت تا با تجربه کنونی، آمادگی بیشتری برای بارندگی‌های بعدی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.