0

خوشگذرانی بعضی مدیران پتروشیمی در خارج کشور از جیب مردم جنوب!

  • کد خبر : 19666
  • 04 آذر 1402 - 13:11
خوشگذرانی بعضی مدیران پتروشیمی در خارج کشور از جیب مردم جنوب!
مدتی است بعضی از مدیران پتروشیمی و پالایشگاهی هلدینگ های خصوصی کشور به بهانه نمایشگاه های بین المللی به خارج از کشور سفر می کنند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از نفت آنلاین ، مدتی است بعضی از مدیران پتروشیمی و پالایشگاهی هلدینگ های خصوصی کشور به بهانه نمایشگاه های بین المللی به خارج از کشور سفر می کنند.

اخیراً نیز شنیده شده این مدیران که از بازماندگان دولت قبلی هستند با هزینه های هنگفت در نمایشگاه های چین ، ترکیه و … شرکت می کنند و در بهترین هتل های این شهرها ساکن می شوند ، حق ماموریت بسیار بالایی می‌گیرند و بجای خدمت مشغول تفریح و خوشگذرانی خود هستند!
اینکه شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی خصوصی به بازارهای بین المللی راه پیدا کنند و دست آوردهای خود را به معرض نمایش درآوردن کاری خوب و پسندیده است اما نباید بهانه ای برای تفریح و سفرهای لاکچری بعضی از مدیران عامل این شرکت ها باشد.
معمولا در نمایشگاه های بین المللی بازاریاب‌ها و کارشناسان مربوطه شرکت ها بعنوان نماینده حضور و تلاش در معرفی محصولات خود و جذب مشتریان می کنند نه اینکه هر شرکت چندین نفر از مدیرانش را به بهانه بازاریابی آنهم از جیب مردم مظلوم جنوب به کشورهای دیگر برده و در هتل های لاکچری ساکن شوند و تفریح بکنند و به ریش مردم منطقه بخندند.
در پایان لازم به ذکر در سال های گذشته سفرهای خارجه غیرضروری تقریبا ممنوع و انجام نمی شد اما متاسفانه در یکسال اخیر دیده شده مجددا این رویه غلط به بهانه بازاریابی و در سایه آن تفریح بعضی از مدیران از جیب بیت المال آغاز شده است که لازم و ضروری است نهادهای نظارتی بررسی نمایند که حضور و سفر این مدیران چه دست آوردهایی برای صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور داشته است و جلوی این خرج های بی رویه از بیت المال را بگیرند.
لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.