2

اطلاعیه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مسجدسلیمان در خصوص توزیع و دریافت سیلندر گاز مایع

  • کد خبر : 19712
  • 05 آذر 1402 - 12:21
اطلاعیه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مسجدسلیمان در خصوص توزیع و دریافت سیلندر گاز مایع
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران-ناحیه مسجدسلیمان با صدور اطلاعیه ای، شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت کپسول گاز مایع را اعلام کرد.

به گزارش حاشیه خبر، در اطلاعیه این شرکت آمده است:

قابل توجه متقاضیان گاز مایع فاقد گاز شهری

۱. سرپرستان خانوار فاقد گاز شهری با مراجعه به سامانه سدف یا کافینت ها نسبت به ثبت نام خانوار اقدام فرمایند.
مدارک مورد نیاز:
الف) کدپستی دقیق محل سکونت اخذ شده از اداره پست
ب) کارت بانکی به نام سرپرست
ج) تلفن همراه به نام سرپرست

۱.۱. چنانچه خانوار ساکن منطقه گاز کشی شده باشد اما اشتراک گاز نداشته باشد، باید گزینه من در شرایط خاص هستم را انتخاب نماید. پس از تایید عدم اشتراک گاز شهری توسط اداره گاز، جهت تایید نهایی به شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه فرمایند.

۲.۱. چنانچه خانوار ساکن منطقه فاقد گاز شهری باشد با ارائه یکی از مدارک سکونت خود به شرح ذیل جهت اخذ تاییدیه به شرکت پخش فرآورده های نفتی مراجعه فرمایند.
الف) قبض اب و برق معتبر، به روز به نام متقاضی و به آدرس محل سکونت ثبت شده در سامانه سدف
ب) اجاره نامه معتبر، به روز به نام متقاضی و به آدرس محل سکونت ثبت شده در سامانه سدف
ج) تاییدیه سکونت به مهر و امضای دهیار، شورای محل یا شورای بخش

۲. خانوارهای عشایری تحت پوشش امور عشایر نیازی به ثبت نام خانوار نداشته و تنها می بایست به اداره امور عشایر جهت ثبت نام تجمعی مراجعه نموده و پس از راستی آزمایی به یکی از عوامل توزیع طرف قرارداد امور عشایر معرفی می گردند.

۳. اصناف، صنایع، ادرات، پروژه ها و … فاقد گاز شهری نسبت به ثبت نام در سامانه سدف اقدام نموده و پس از اخذ تاییدیه از اداره متولی خود (صمت، فرمانداری، اداره راه و شهرسازی و …) به شرکت پخش فرآورده های نفتی جهت تشکیل پرونده و اخذ تاییدیه نهایی مراجعه فرمایند.

۴. خودرو های گازمایع سوز می بایست در سایت وزارت صمت به نشانی www.irngv.mimt.gov.ir ثبت نام می نموند که در حال حاضر سایت مذکور جهت ثبت نام خودروهای گازمایع سوز بسته می باشد.

۵. پس از تایید نهایی سهمیه بر رور کارت بانکی متقاضی شارژ شده و متقاضی می تواند با مراجعه به یکی از عوامل توزیع دارای کارتخوان مخصوص فروش فراورده های نفتی سهمیه گاز مایع یارانه ای خود را به نرخ مصوب مندرج در کارتخوان دریافت نماید. موارد ۱، ۲ و ۴ نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و سهمیه مصوب (۴۴ کیلو گرم برای خانوار و ۵۵ کیلو برای خودرو ها) در اول هرماه برای این دسته از متقاضیان بر روی کارت بانکی آنها شارژ می شود. اما متقاضیان ردیف ۳ می بایست در ابتدای هرماه در سامانه سدف ثبت نام نموده و تاییدیه متولی و پخش فراورده های نفتی را اخذ فرمایند.

۶. لازم به ذکر است که نرخ مندرج در کارتخوانهای مخصوص (کپسول ۱۱ کیلوگرمی ۲۷۹۰۰۰ ریال) نرخ فروش درب تاسیسات می باشد و جهت عوامل توزیع در سطح شهر و شهرستان ستاد تنظیم بازار با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل و خرده فروشی نرخ های مصوبی را اعلام می نماید که در حال حاضر این نرخ در سطح شهر مسجدسلیمان برای کپسول ۱۱ کلیویی ۴۰۰۰۰۰ ریال تعیین شده است.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.