1

داربی نفتی ها را مسجدسلیمان برد / صعود یک پله ای در جدول و قرارگرفتن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر، دستاورد مسجدسلیمانی ها از تبعیدگاه بوشهر

  • کد خبر : 19750
  • 07 آذر 1402 - 18:33
داربی نفتی ها را مسجدسلیمان برد / صعود یک پله ای در جدول و قرارگرفتن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر، دستاورد مسجدسلیمانی ها از تبعیدگاه بوشهر
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در داربی نفتی‌های لیگ یک، تیم نفت گچساران را از پیش رو برداشته و جایگاه خود را در جدول رده بندی این رقابت ها ارتقاء بخشد.

به گزارش حاشیه خبر، هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال ایران با ۳ دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد که در مهم‌ترین بازی نفت مسجدسلیمان که به دلیل حکم قطعی شده کمیته انضباطی نمی توانست در خانه خود میزبان باشد در شهر بوشهر و حدود ۸۰۰ کیلومتر دورتر از زمین اصلی اش میزبان نفت و گاز گچساران بود ، توانست با نتیجه ۳ بر یک مهمانش را شکست دهد.

در این بازی که به جای پخش از سیمای استان های خوزستان،بوشهر و کهگلویه و بویراحمد به صورت مستقیم از اپلیکیشن آنتن پخش می شد، امین کعبی از روی نقطه پنالتی، رضا رضایی و علی کیانی‌فر برای تیم نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند و تک گل تیم نفت گچساران را نیز عرفان افراز روی ریباند پنالتی از دست رفته‌اش به ثمر رساند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب ۳ امتیاز شیرین این مسابقه با یک پله صعود، در جایگاه سوم جدول رده بندی یگ یک فوتبال کشورمان قرار گرفت تا خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر مطرح سازد.

اسامی تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت امروز عبارت بود از : 

امین مقداد مالکی-رضا احمدیان زاده – محمدرضا خدری-امین هاشمی فرد-امین کعبی-رضا جباری-رضا رضایی-علی جراح-محمد احمدی-متین پارسا-سید سجاد موسوی.

سرمربی : ابراهیم اشکش

سرپرست : فرید بهادری

 

اسامی تیم نفت گچساران در رقابت امروز عبارت بود از : 

وحید اصغرزاده-مهدی کربلایی-محسن آقایی-علی قربان خانی-میثم مرادی-رضا سلطانی-رضا خانی-ایمان غلامی-امیرمحمد منصف-امیرحسین صالحی-امین رضایی قلعه.

سرمربی: پیروز قربانی

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.