تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0

تنها یک نفس تا صدر؛ “نفت” خواستن را به فعل تبدیل کرد

  • کد خبر : 19875
  • 14 آذر 1402 - 19:05
تنها یک نفس تا صدر؛ “نفت” خواستن را به فعل تبدیل کرد
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با یک گل حریف خود تیم سایپا تهران را از پیش رو بردارد.

به گزارش حاشیه خبر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پس از چندبازی ضعیف ابتدای فصل، روی دور بُرد است و خوب نتیجه می گیرد،امروز سه شنبه ۱۳ آذرماه با ترکیب امیر مقداد مالکی-محمدرضا خدری-امین هاشمی فرد-امین کعبی-رضا رضایی-علی جراح-رضا احمدیان زاده-رضا جباری-محمد احمدی-سجاد تمیمی و سجاد موسوی به مصاف حریف نام آشنای سایپا رفت و در همان دقایق اولیه بازی( دقیقه ۱۴ ) توسط رضا جباری به گل رسید .

در ادامه بازی ساپیایی ها نتوانستند راهی برای گشودن دروازه تیم میهمان بیابند و بازی با همین تک گل و نتیجه خاتمه یافت. در این بازی رضا احمدیان زاده و سجاد موسوی از تیم نفت و میلاد کمندانی از تیم سایپا با دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در پایان این بازی و پس از کسب ۳ امتیاز شیرین از آوردگاه غبارآلود تهران با ۲۹ امتیاز و به لطف تفاضل گل نسبت به تیم چادرملو در رده ی دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشورمان قرار گرفت.

هم اکنون تیم خیبر خرم آباد با ۳۱ امتیاز صدرنشین جدول است و ابراهیم اشکش و شاگردانش تنها یک نفس تا صدر فاصله دارند امیدوار هستند در بازی های آینده بتوانند بازهم روی نوار برد حرکت کرده و حریف را از صدر به زیرکشیده و خود بر آن جایگاه قرار گیرند.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.