0

اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در خوزستان

  • کد خبر : 19907
  • 15 آذر 1402 - 12:07
اجرای چهارمین پویش کودکان سایبری در خوزستان
رییس پلیس فتا خوزستان از آغاز چهارمین پویش سراسری کودکان سایبری با هدف استفاده صحیح کودکان از فضای مجازی در خوزستان خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی پای ثابت خانواده‌ها شده اظهار کرد: آموزش استفاده صحیح از این فضا به کودکان باعث می‌شود تا شاهد قربانی شدن کودکان خود در این فضا نباشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا پلیس فتا برابر با وظیفه خود نسبت به صیانت از آحاد جامعه به خصوص کودکان در فضای مجازی، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری پویش کودکان سایبری کرده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به هدف از برگزاری این پویش گفت: این پویش با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان از ۱۸ الی ۲۴ آذر ماه با شعار “پلیس فتا، حامی کودکان” در فضای مجازی به صورت ویژه انجام خواهد شد.

رییس پلیس فتا خوزستان اضافه کرد: ارتقای آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده کودکان از فضای مجازی، فرهنگ سازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و صیانت از کودکان در فضای سایبری، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و فرزندان و همچنین شیوه نظارت والدین بر رفتار کودکان از اهداف این پویش سراسری است.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا ‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=19907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.