تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
2

تیم فوتبال نیشکر هفت‌تپه فاتح جام قهرمانی لیگ نیشکر شد

  • کد خبر : 20032
  • 21 آذر 1402 - 9:10
تیم فوتبال نیشکر هفت‌تپه  فاتح جام قهرمانی لیگ نیشکر شد
تیم فوتبال نیشکر هفت‌تپه با غلبه بر قهرمان لیگ کارگری کشور فاتح جام قهرمانی لیگ نیشکر شد/ نمره قابل قبول نیشکر هفت‌تپه در نحوه میزبانی اولین دوره لیگ نیشکر

به گزارش حاشیه خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، اولین دوره لیگ فوتبال نیشکر با معرفی تیم‌های برتر و با میزبانی بسیار مناسب و با کیفیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه که از دیدگاه کارشناسان و تیم‌های میهمان نمره قابل قبولی را کسب کرد، به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، تیم کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه روز گذشته یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ در دیدار پایانی مقابل تیم مدعی کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر که قهرمانی لیگ کارگری کشور را در کارنامه خود دارد، با نتیجه دو بر یک به پیروزی و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید؛ گل‌های تیم نیشکر هفت‌تپه را مالک ساعدی و عباس چنانی‌پور و تک گل نیشکر امیرکبیر را صادق دلپسند به ثمر رساند.

کاپ قهرمانی این مسابقات را مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل ورزش‌دوست نیشکر هفت‌تپه تقدیم بازیکنان زحمتکش و سخت‌کوش کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نمود.

همچنین از آقای عبدالزهرا احمدی بعنوان پیشکسوت فوتبال نیشکر هفت‌تپه پس از پایان دیدار نهایی، تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است، تیم کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی با برتری پنج بر دو مقابل تیم کشت و صنعت نیشکر فارابی به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید؛ همچنین، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم کشت و صنعت نیشکر فارابی رسید.

اما، این رویداد ورزشی جذابیت‌هایی داشت که در سالیان اخیر در نیشکر هفت‌تپه خبری از آن نبود و مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه با درک صحیح از شرایط فرهنگی، ورزشی و اجتماعی منطقه هفت‌تپه در اقدامی شایسته با اختصاص میزبانی این دوره از مسابقات در هفت‌تپه توانست شور و نشاطی وصف ناشدنی را به مردم منطقه، علاقمندان به ورزش و کارگران ورزش‌دوست نیشکر هفت‌تپه هدیه دهد.

مهندس علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه در حاشیه دیدار فینال و در گفتگو با روابط عمومی این شرکت، هدف اصلی از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ نیشکر را ایجاد انگیزه و شور و اشتیاق در بین جوانان دانست و افزود: تزریق شادی و نشاط اجتماعی، از عوامل ایجاد آرامش روحی و اجتماعی به شمار می رود؛ در این بین، برنامه‌ریزی برای شرکت در این گونه مسابقات ورزشی که شور و شوق و ایجاد روحیه همبستگی و افزایش خلاقیت استعدادهای نهفته را در پی خواهد داشت، برای ما یک اولویت بشمار می‌آید.

وی در ادامه گفت: امروز ما در هفت‌تپه برای گام اول میزبان لیگ نیشکر بودیم و امیدوار هستیم زمینه حضور جوانان ورزش دوست هفت‌تپه را در سایر رشته های ورزشی مورد علاقه آنها فراهم کنیم و ما هم این قول را به همه عزیزان میدهیم که با تمام توان از ورزش و ورزشکاران حمایت نماییم.

شایان ذکر است، همزمان با برگزاری اولین دوره از مسابقات لیگ نیشکر به میزبانی هفت‌تپه، خیل عظیمی از مردم هفت‌تپه به استادیوم شهدای هفت‌تپه آمده و با شور و نشاط وصف نشدنی تیم محبوب خود را تشویق میکردند. مردم منطقه و تماشاگران حاضر در این بازی از حمایت‌های مدیرعامل نیشکر هفت تپه در سه مقوله مهم، امور فرهنگی، هنری و اجتماعی تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.