تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1

ماجرای درگیری در بازی نفت مسجدسلیمان و تیم تهرانی چه بود؟

  • کد خبر : 20388
  • 07 دی 1402 - 23:45
ماجرای درگیری در بازی نفت مسجدسلیمان و تیم تهرانی چه بود؟
آنگونه که با خبر شدیم گویا روز گذشته و در بازی تیم نفت مسجدسلیمان با بهمن تهران که در چارچوب جام حذفی برگزار شد اتفاقاتی رخ داد که منجر به حواشی دوباره ای برای تیم نفت شد.

به گزارش حاشیه خبر، آنگونه که معاونت فرهنگی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید: در حین بازی، دروازه بان نفت چندمرتبه به علت گرفتگی عضلات و احساس ناراحتی موجب توقف بازی می شود که همین باعث می شود تا تعدادی از هواداران تیم حریف به دروازه بان و توفیق بوستانی مربی دروازه بان های تیم نفت توهین و فحاشی نمایند.

به گفته حسین سوسنی، در پایان بازی و هنگامی که بازیکنان و کادر فنی در حال رفتن به رختکن بودند هواداران تیم تهرانی بطری آب را به سمت توفیق بوستانی پرتاب می کند که متأسفانه بطری به صورت ایشان اصابت و باعث زخمی شدن صورت ایشان از ناحیه بالای چشم می شود. البته با حضور به موقع مأموران انتظامی، ضارب دستگیر شد.

سوسنی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه این موضوع در فضای مجازی بازتاب و جلوه دیگری داشته و موجب نگرانی هواداران پرشور تیم نفت گردیده لذا از هواداران محترم تیم نفت درخواست می شود که اخبار را از افراد و منابع موثق و معتبر جویا و مطالبه نمایند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.