0

تولید قطعات در شرکت ملی حفاری ایران ۶۸درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 20618
  • 25 دی 1402 - 22:22
تولید قطعات در شرکت ملی حفاری ایران ۶۸درصد افزایش یافت
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به حمایت دولت از قطعه سازان داخلی گفت : تعداد قطعات تولید و تایید شده به لحاظ فنی و دانشی طی سه سال اخیر ۶۸ درصد در این شرکت داشته است .

به گزارش حاشیه خبر به نقل از ایرنا محمدعلی بیگ‌زاده عصر دوشنبه در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت در اهواز در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دولت سیزدهم سرعت کار در حوزه تولید قطعات داخلی افزایش چشمگیری یافته است.

وی با اشاره به قطعاتی که در دست ساخت است گفت: قطعات در دست تولید در واقع گردش کار و فرآیند تولید طی سال‌های آینده را نشان می‌دهد و به نوعی حاکی از نهادینه شدن ساخت داخل است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران، در ادامه اظهار کرد : قطعات بومی‌سازی شده و تولید شده داخلی منجر به توسعه تجهیزات خواهد شد.

وی به ارتباط بیش از پیش این شرکت با دانشگاه‌ها در راستای ارتقای سطح علمی، فنی و دانشی تولیدات اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر ۱۲ تفاهمنامه به ارزش ۴۰ میلیاردریال با دانشگاه‌های مختلف استان و دانشگاه‌های مطرح کشور به امضا رسیده است .

بیگ‌زاده نرم افزار اصول جامع مهندسی و شبیه‌ساز آنلاین کنترل فوران را ۲ نمونه از محصولاتی که با همکاری دانشگاه‌ها ودر قالب این تفاهمنامه ها تولید شده نام برد.

وی همچنین به اقداماتی در جهت حفاری هوشمند اشاره کرد و افزود: در این زمینه طرح‌هایی در دست پیگیری داریم.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با حضور ۲۸۱ مجموعه نفتی از ۱۶ استان کشور روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی نفت اهواز گشایش یافت.

این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم‌مردم، صنعتگران و سازندگان‌ تجهیزات نفتی دایر است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.