0

ضرب و شتم کارگر پیمانکاری بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون توسط مدیر امور اداری

  • کد خبر : 20651
  • 27 دی 1402 - 22:35
ضرب و شتم کارگر پیمانکاری بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون توسط مدیر امور اداری
یک کارگر پیمانی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ؛ مورد ضرب و شتم مدیر امور اداری و کارگزینی قرار گرفت.

به گزارش حاشیه خبر ،یک منبع کارگری در شهرستان شوشتر در این خصوص گفت: این اتفاق ساعت ۹/۳۰ صبح روز گذشته سه شنبه ۲۶ دی ماه زمانی رخ داد که وی پیگیر تبدیل وضعیت شغلی خود و همکارانش از واحد اداری بود.

این کارگر افزود: در این حادثه مدیر امور اداری و کارگزینی شرکت با این کارگر درگیر می‌شود که در نهایت به ضرب و شتم او می‌انجامد.

وی با بیان اینکه پیگیر موضوع هستیم و از حق همکارمان دفاع می‌کنیم، در ادامه گفت: هرچند کارگر مصدوم در این درگیری به درمانگاه خاتم شوشتر منتقل و تحت مداوا قرار گرفت اما وی از شکایت به مراجع انتظامی و قضایی صرفه نظر کرده و فقط موضوع از سوی واحد حراست شرکت در دست پیگیری قرار گرفته است.

براساس گزارش ایلنا، از سال ۹۵ حدود ۱۵۰ کارگر پیمانکاری شاغل در شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ پیگیر تبدیل وضعیت شغلی خود هستند و برخی از آن‌ها مدعی‌اند پیش از این نیز مدیر امور اداری و کارگزینی شرکت با کارگران بر سرمطالبات صنفی درگیر شده است.

یکی از مسئولان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ در گفتگو با ایلنا، ضمن تأیید خبر درگیری و ضرب و شتم یکی از کارگران، از گفتگو با این رسانه طبق دستور سازمان آب و برق خوزستان خودداری کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.