تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

سامانه بارشی قوی و فراگیر وارد خوزستان می‌شود

  • کد خبر : 20731
  • 05 بهمن 1402 - 0:23
سامانه بارشی قوی و فراگیر وارد خوزستان می‌شود
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی و فراگیر به استان خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی که از دیروز در استان خوزستان فعال شده است، امروز در بخش‌های شرقی، جنوب شرقی و شمال شرقی استان سبب رگبار و رعد و برق خواهد شد و در ارتفاعات استان بارش به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در بخش‌هایی از مرکز استان خوزستان به صورت پراکنده و نقطه‌ای احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. در بخش‌های غربی و جنوب غربی وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای و احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی وجود دارد. فردا از شدت سامانه کاسته می‌شود و تنها در ارتفاعات استان، بارش به صورت پراکنده خواهد بود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در دیگر مناطق استان خوزستان به ویژه راه‌های مواصلاتی، پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از جمعه، سامانه بارشی قوی‌تر و فراگیرتری وارد استان خوزستان می‌شود که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان خواهد شد. در این مدت شمال خلیج فارس نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۶.۲ و دهدز با ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۵ و ۲۵.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.