تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور در آیین افتتاح پروژه ملی پنج هزار هکتاری کاشت نهال اکالیپتوس در نیشکر هفت‌تپه؛

شرکت نیشکر هفت‌تپه با انجام این پروژه استراتژیک و ملی، نقش مهمی را در مهار کانون‌ ریزگردها و ایجاد اشتغالزایی ایفا خواهد کرد

  • کد خبر : 20863
  • 16 بهمن 1402 - 10:22
شرکت نیشکر هفت‌تپه با انجام این پروژه استراتژیک و ملی، نقش مهمی را در مهار کانون‌ ریزگردها و ایجاد اشتغالزایی ایفا خواهد کرد
معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور در آیین افتتاح پروژه ملی پنج هزار هکتاری کاشت نهال اکالیپتوس در نیشکر هفت‌تپه؛ شرکت نیشکر هفت‌تپه با انجام این پروژه استراتژیک و ملی، نقش مهمی را در مهار کانون‌ ریزگردها و ایجاد اشتغالزایی ایفا خواهد کرد

به گزارش حاشیه خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، آیین افتتاح پروژه ملی پنج هزار هکتاری کاشت نهال اکالیپتوس  یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با حضور دکتر وحید معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، دکتر موسویان مدیرکل منابع طبیعی خوزستان و مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه برگزار شد.

دکتر حسن وحید معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ملی کاشت پنج هزار هکتاری نهال اکالیپتوس در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، در گفتگو با روابط عمومی این شرکت بیان داشت: اتفاقی که امروز در استان خوزستان افتاد یک اتفاق بسیار پر برکت و ارزشمند است که جا دارد از بانیان این امر مهم بویژه مدیرعامل محترم شرکت نیشکر هفت‌تپه و کارگران پرتلاش این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور ادامه داد: در استان خوزستان شور و شوق بسیار زیادی در بحث تولید نهال و کشت آن وجود دارد که این قابل تحسین است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سطح کشور متعهد هستیم که ظرف مدت چهار سال، یک میلیارد نهال به دستور ریاست محترم جمهور و توصیه مقام معظم رهبری، تولید و نیز کشت شود.

وحید در ادامه به فواید مقوله درخت کاری اشاره کرد و افزود: اثرات درخت‌کاری بر کسی پوشیده نیست و فواید بسیار مثبتی برای جامعه و مردم دارد.

وی بیان داشت: مدلی که در استان خوزستان در حال رخ دادن است یک مدل اقتصادی بسیار مفید جهت اشتغالزایی بشمار میرود که می‌طلبد مسئولان امر از این مقوله مهم نهال کاری حمایت نمایند.

معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور اظهار داشت: نهال‌هایی که اینجا تحت عنوان زراعت چوب تهیه می‌شوند در بحث اقتصادی می‌تواند برای منطقه بسیار تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول درباره فواید کاشت نهال جهت کنترل آلودگی هوا، گفت: این امر می‌تواند در تثبیت کانون‌های بحران بسیار حائز اهمیت و فواید بسیار مثبتی در مقوله محیط زیست دارد.

وحید در پایان بیان داشت: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه یک شرکت با قدمت در حوزه تولید و اقتصاد است و در صدد کاشت پنج هزار هکتار نهال اکالیپتوس هستند که سازمان منابع طبیعی از این امر بسیار مهم و مفید حمایت مینماید؛ چرا که این موضوع در کنترل ریزگردها و ایجاد اشتغال در منطقه می‌تواند مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.