0
در آخرین روز از دهه مبارک فجر؛

کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عام المنفعه توسط شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به زمین زده شد+ گزارش تصویری

  • کد خبر : 20925
  • 21 بهمن 1402 - 19:39
کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه عام المنفعه توسط شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به زمین زده شد+ گزارش تصویری
آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه عام المنفعه حوزه راه‌ به همت شرکت بهره برداری نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش حاشیه خبر،این مراسم صبح امروز و در آخرین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار-مدیرعامل، مدیرمالی،مدیر مهندسی و ساختمان،رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان- جمعی از مدیران دوایر دولتی و اهالی منطقه برگزار شد.

🔶 طی این مراسم،کلنگ آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی جاده ارتباطی حدفاصل روستای احمدآباد تا روستای کریم‌آباد و همچنین پروژه تکمیل،بهسازی و بازسازی جاده حدفاصل جابالون تا تپه‌های الله‌اکبر در مجموع با اعتباری افزون بر ۵۷۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

🔶 پروژه بهسازی و بازسازی جاده ارتباطی حدفاصل روستای احمدآباد تا روستای کریم آباد به طول ۸٫۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۳۴۶ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۱ ماه و پروژه تکمیل،بهسازی و بازسازی جاده حدفاصل جابالون تا تپه های الله اکبر نیز به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۰ ماه با نظارت مدیریت‌مهندسی‌و‌ساختمان اجرا می‌شود.

🔶 با اجرای این ۲ پروژه عام المنفعه شرکت بهره‌برداری‌نفت‌و‌گاز مسجدسلیمان ضمن ایجاد راه دسترسی و عبور مرور آسان ساکنین چندین روستای حاشیه مسیر، موجب می‌شود تا خواسته‌ها و مطالبات به حق این ساکنین توسط دستگاه خدمتگزار نفت و دولت مردمی سیزدهم محقق و برآورده گردد.

🔶 شایان ذکر است در ایام ا… دهه مبارک فجر نیز بهره برداری از پروژه تعمیرات و بازسازی مصلی نماز جمعه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال و همچنین مراسم کلنگ زنی نخستین پارک بانوان شهرستان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

تصاویر، نگارش و انتشار: دانوش صالحی

 

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=20925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.