تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

فرمانده انتظامی هندیجان: با مخلان نظم در انتخابات برخورد می‌شود

  • کد خبر : 21036
  • 05 اسفند 1402 - 19:50
فرمانده انتظامی هندیجان: با مخلان نظم در انتخابات برخورد می‌شود
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: وظیفه پلیس تامین نظم و مقررات است بنابراین با هر فردی که بخواهد خارج از مقررات، اقدام به اختلال در نظم و آرامش عمومی کند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حاشیه خبر از هندیجان سرهنگ کامران خوشناموند گفت: پلیس عضو هیچ گروه و جریانی نبوده و در انتخابات بی طرف است به عنوان متولی امنیت جامعه با هر فرد یا گروهی که بخواهد امنیت جامعه را خدشه دار کند برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: به هیچ حزب و یاجریانی اجازه حرکت بر خلاف قانون را در خلال جریان انتخابات نخواهیم داد ودر این راستا اقدامات پیشگیرانه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات و برنامه ریزی لازم از چند ماه گذشته برای برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در فضایی آرام انجام پذیرفته است ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان برای ایجاد آرامش و امنیت انتخابات ورود پیدا خواهد کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس عضو هیچ گروه وجریان سیاسی نبوده ودرانتخابات بی طرف است، گفت: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری یک انتخابات سالم، امن و با مشارکت آحاد مردم است لذا همگی برای این منظور با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.