0
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان:

فعالیت کارگاه‌های عمرانی شهرهای خوزستان قبل از عید نوروز باید تعطیل شود

  • کد خبر : 21174
  • 24 اسفند 1402 - 0:52
فعالیت کارگاه‌های عمرانی شهرهای خوزستان قبل از عید نوروز باید تعطیل شود
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: کارگاه‌های عمرانی سطح شهرهای استان باید قبل از نوروز تعطیل و همچنین فعالیت خودروهای عمرانی از یک تاریخ مشخص ممنوع شود.

به گزارش حاشیه خبر،محمد خانچی روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان خوزستان بیان کرد: باید به گونه ای تلاش کنیم تا در روزهای پایانی سال، حادثه چندانی نداشته باشیم.

وی افزود: در فروردین ۱۴۰۲ با وجود اینکه بالاترین میزان سفرها را داشتیم اما با کاهش سوانح رانندگی روبه رو بودیم و این موضوع حاصل تلاش و جدیت همه دستگاه ها است.

خانچی گفت: امسال با توجه به همزمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، نحوه سفرها تغییر یافته و مسافران بعد از افطار به تردد خود ادامه می‌دهند که این موارد نگران‌کننده بوده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا شاهد حوادث تلخی نباشیم.

وی افزود: هسته مرکزی شهر این روزها به دلیل خریدهای نوروزی شلوغ است لذا انتظار داریم که برخی از ادارات، ظرفیت پارکینگی خود را در اختیار مردم قرار دهند تا با مشکلی مواجه نشویم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: باید شرایط را به گونه ای پیش برد که سفر خوب و ماندگاری در ذهن مسافران ایجاد شود.

خانچی با اشاره به رشد چشمگیر کاروان‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی بین دستگاهی، حضور اردوهای راهیان نور بدون حادثه سپری شد.

وی بیان کرد:در ایام نوروز همه نهادها باید وارد میدان شوند و فشار کار تنها روی پلیس و شهرداری نباشد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.