تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

کارگردان خوزستانی موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار جشنواره اسپانیا شد

  • کد خبر : 21253
  • 13 فروردین 1403 - 12:43
کارگردان خوزستانی موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار جشنواره اسپانیا شد
کارگردان خوزستانی موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار جشنواره بین‌المللی «La Fila Short Film Festival» اسپانیا شد.

به گزارش حاشیه خبر،احمد معبودی، مستندساز و فیلمساز خوزستانی با مستند کوتاه “مریم” پس از حضور خود در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی «La Fila Short Film Festival» اسپانیا، موفق به کسب جایزه ۵۰۰ یورویی و دیپلم افتخار شد.

این مستندساز درباره خلاصه داستان این مستند به خبرنگار ایرنا گفت: مستند “مریم” پیرامون زندگی دختری به نام مریم است که در سال ۱۳۵۲ در یکی از روستاهای اطراف اهواز ناپدید میشود.

وی افزود: عده ای از اهالی روستا ادعا می‌کنند که مریم توسط اقوام خود به قتل رسیده است؛ این مستند روایت شاهدان این اتفاق پس از پنج دهه است.

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان و تهیه کننده احمد معبودی، فیلمبرداران مهران شکری و عباس جان احمدی، صدابردار علیرضا نوذر پور، تدوینگر، صداگذار و طراح پوستر کوردمان پویش و آهنگساز صادق حسین اشاره کرد.

حضور در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی و اسکاری «Kerala Film Festival» هند – ۲۰۲۳، حضور در نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی «Festimatge Film Festival» اسپانیا – ۲۰۲۴،
حضور در جشنواره بین المللی «Social Impact Film Festival» آمریکا و حضور در شصت و هفتمین دوره جشنواره منطقه ای «سینمای جوان یاسوج» از جمله افتخارات این مستند به شمار می‌رود.

احمد معبودی هنر آموخته انجمن سینمای جوان اهواز است که پیش از این با فیلم‌های مستند «من شیخ عبدالصاحب هستم» و «ام رضا» برنده جوایز متعدد داخلی و خارجی شده است.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.