0

حمله افراد ناشناس به کارشناس اورژانس و وارد کردن خسارت به آمبولانس لالی

  • کد خبر : 21292
  • 17 فروردین 1403 - 14:36
حمله افراد ناشناس به کارشناس اورژانس و وارد کردن خسارت به آمبولانس لالی
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: حمله افراد ناشناس موجب جراحت کارشناس اورژانس لالی و خسارت به اموال و آمبولانس شد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از روابط عمومی اورژانس خوزستان، عارف اصل شرهانی در تکمیل این خبر اظهار داشت: ساعت ۵:۳۵ صبح امروز افرادی ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی، ضرب و شتم و ایجاد جراحت به کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.
وی اظهارکرد: افراد حمله کننده به بهانه مراجعه برای درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی پیش از حضور همکاران و دریافت پاسخ به دلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت همکاران‌ کردند.
شرهانی تصریح کرد: با وجود رفتار وحشیانه و توهین آمیز افراد مذکور، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان دوستانه باوجود جراحت ایجاد شده برای آنها در دست‌ها و سر، مبادرت به درمان مصدوم مراجعه شده کرده و پس از انجام اقدامات اورژانسی وی را به بیمارستان امید لالی منتقل کردند.

سخنگوی اورژانس خوزستان ضمن محکومیت این حادثه و مسببان آن گفت: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده و مرکز اورژانس استان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریتهای پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تادیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.