تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0

آخرین جزییات از ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها با واتس‌اپ

  • کد خبر : 21470
  • 03 اردیبهشت 1403 - 14:18
آخرین جزییات از ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها با واتس‌اپ
اگر اغلب با خانواده و دوستان از واتس‌اپ استفاده می‌کنید، برخی تغییرات آتی در این برنامه ممکن است انتقال فایل‌ها را برای شما آسان‌تر کند. به‌نظر می‌رسد این ویژگی که قبلاً کشف شده بود، درحال پشت‌سر گذاشتن پیشرفت‌های جدیدی است و شاید بتواند جایگزین ویژگی‌های متناظر خود در سیستم‌عامل‌ها مانند AirDrop در iOS و Quick Share در اندروید شود.

به گزارش حاشیه خبر، ویژگی اشتراک‌گذاری فایل از طریق بلوتوث در واتس‌اپ برای کاربران نزدیک به یکدیگر، اولین‌بار در ژانویه ۲۰۲۴ (اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲) کشف شد؛ اگرچه هنوز این ویژگی درحال توسعه است، اما برخی امکانات جدید و مجوزهای لازم به رابط کاربری آن اضافه شده است. این نکته توسط WaBetaInfo در نسخه ۲٫۲۴٫۹٫۲۲ بتای این برنامه کشف شده است.

نحوه استفاده از ویژگی اشتراک‌گذاری فایل اختصاصی واتس‌اپ

استفاده از این ویژگی ساده است؛ وقتی می‌خواهید فایلی را به‌اشتراک بگذارید، می‌توانید مستقیماً از طریق بخش جدیدی در این برنامه، کاربران نزدیک را پیدا کنید. سپس واتس‌اپ از بلوتوث یا Wi-Fi دستگاه شما برای اتصال (بدون نیاز به اینترنت) به یک دستگاه دیگر استفاده می‌کند؛ در آخر شما و گیرنده هر دو باید این بخش اشتراک‌گذاری جدید را برای اتصال باز کنید. البته به یاد داشته باشید که این قابلیت هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است.

فعال‌سازی این ویژگی اختیاری خواهد بود و این به معنای کنترل بیشتر بر حریم خصوصی است. علاوه‌براین، واتس‌اپ به کاربران اطمینان می‌دهد که سیستم اشتراک‌گذاری فایل‌ها برای امنیت بیشتر، رمزگذاری‌شده باقی می‌ماند و شماره تلفن‌ها حتی در هنگام اشتراک‌گذاری پنهان هستند.

برای استفاده از این ویژگی، باید به واتس‌اپ برخی مجوزها، ازجمله دسترسی به فایل‌هایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید و اجازه استفاده از سرویس‌های موقعیت مکانی دستگاهتان را بدهید.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.