تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ 17 ربيع أول 1446 Friday, 20 September , 2024
1

ورود موج بارشی جدید به کشور از امروز/ افزایش دما در بیشتر مناطق طی امروز و فردا

  • کد خبر : 21773
  • 22 اردیبهشت 1403 - 7:59
ورود موج بارشی جدید به کشور از امروز/ افزایش دما در بیشتر مناطق طی امروز و فردا
سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی جوی آرام در غالب مناطق کشور طی امروز، از ورود سامانه بارشی جدید از شمال‌غرب خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد.

به گزارش حاشیه خبر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۲۲ اردیبهشت) جوی آرام در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است، البته از اواخر وقت امروز موج بارشی از سمت شمال‌غرب وارد کشور می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه افزایش دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد.

فردا (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) با گسترش فعالیت سامانه بارشی، در برخی نقاط شمال‌غرب، غرب، استان گیلان و از اواخر وقت فردا در دامنه‌های جنوبی البرز و روز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوب‌غرب و استان مازندران سبب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد که در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

روز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از شدت بارش‌ها در غرب کشور کاسته می‌شود، ولی در برخی ساعات در سایر مناطق ذکر شده و همچنین در شمال‌شرق و برخی نقاط جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است.

روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) در نواحی شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، مرکز، استان‌های ساحلی دریای خزر، جنوب‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی نقاط غرب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=21773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.