4

بازدید سرزده بازرس ویژه ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی از ستاد انتخاباتی مردمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 2195
  • 25 خرداد 1400 - 23:34
بازدید سرزده بازرس ویژه ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی از ستاد انتخاباتی مردمی مسجدسلیمان
بازرس ویژه ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در بازدید از ستادهای انتخاباتی استان خوزستان ، عصر امروز وارد مسجدسلیمان و از ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی بازدید کرد .

دکتر سید محمد مرتضوی در این بازدید که با ارائه توضیحات توسط ابراهیم الماسی رییس ستاد انتخاباتی مردمی همراه بود در جریان روند فعالیت های تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی قرار گرفت .

وی طی سخنانی از اعضای ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی در برپایی ستاد با بالاترین کیفیت تکریم مراجعه کنندگان تقدیر کرد و گفت : ستاد مردمی مسجدسلیمان براستی یکی از ستادهای نمونه استان است .

وی با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح و اصلح گفت :  انتخابات پیش رو یک انتخاب حساس برای کشورمان است و ضرورت دارد با آگاهی بخشی عمومی و ارایه عملکرد ارزشمند آیت الله رییسی در یک رقابت اخلاق مدارانه مراتب کسب اقبال عمومی و رأی بالا را برای ایشان تثبیت نماییم .

اعتراض پرسنل قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت مسجدسلیمان به عدم تبدیل وضعیت و نابسامانی های شغلی

ابراهیم الماسی رییس ستاد مرکزی مردمی آیت الله رییسی در جریان بازدید بازرس ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن بیان مشکلات شهری و خواسته های بحق شهروندان از وضعیت نابسامان پرسنل قراردادی و ارکان ثالث وزارت نفت نیز صحبت کرد و گفت : طی ۸ سال گذشته هیچگونه رسیدگی و بهبود شرایط شغلی که منجر به افزایش انگیزش های شغلی در میان کارکنان قراردادی و ارکان ثالث وزارت نفت شود صورت نگرفته در حالیکه عمده بار عملیاتی و اداری را این قبیل نیروها بر عهده دارند ضمن آنکه از نظر حقوق و مزایای دریافتی بسیار کمتر از کارکنان همتراز در سازمان های دولتی دیگر حقوق دریافت می کنند و انتظار می رود حضرت آیت الله رییسی در بدو استقرار دولت جدید انشالله بحث سامان دهی و تبدیل وضعیت این قبیل نیروهای خدوم را پیگیری و حق پایمال شده آنها را زنده نماید .

بازرس ویژه ستاد مرکزی آیت الله رییسی نیز ضمن تشکر از حضور و اعلام حمایت کارکنان قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت مسجدسلیمان  وعده داد مراتب را به ستاد مرکزی انتقال و موضوع را به طور خاص به آیت الله رییسی منتقل می نماید .

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=2195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.