1

دستگیری سارق خودرو در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 22367
  • 24 خرداد 1403 - 21:39
دستگیری سارق خودرو در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامي مسجدسليمان از دستگيري سارق سابقه دار و کشف 23 فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”حمیدرضا بهاروند”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ نیابت قضائی زمانی که قصد معامله خودرو سرقتی را داشته طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو و ۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد،به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از پارک اتومبیل خود در مکان های خلوت و کم نور، خودرو، منزل و محل کسب خود را به سیستم‌های هشدار دهنده مجهز کنند، هنگام ترک خودرو کیف دستی، اسناد و مدارک را در معرض دید دیگران قرار نداده و از جا گذاشتن اسناد و اوراق شناسایی در داخل آن نیز بپرهیزند.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.