تاریخ : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳ 12 ذو الحجة 1445 Tuesday, 18 June , 2024
0

بیش از ۴۸۰ رسانه در خوزستان فعال هستند

  • کد خبر : 22369
  • 24 خرداد 1403 - 21:51
بیش از ۴۸۰ رسانه در خوزستان فعال هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۴۸۰ رسانه فعال در این استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.

به گزارش حاشیه خبر به نقل از خبرگزاری مهر، مجید منادی عصر دیروز در کارگاه آموزشی تخصصی طنز در رسانه به همت مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و نقش آفرینی اصحاب رسانه در این حماسه عظیم بیان کرد: انتخابات همواره به عنوان سرمنشاء بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت‌ها تأثیر بسیار عمیق و شگرفی به همراه داشته و در این میان رسانه‌ها نقش جدی، اثرگذار و تاریخی در حماسه انتخابات برعهده دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: استان خوزستان از بُعد کمی و کیفی در رسانه، جز استان‌های اول کشور به شمار می‌آید و بیش از ۴۸۰ رسانه فعال در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.

وی اظهار کرد: استان خوزستان به واسطه پیشینه اصیل و عظیمی که در حوزه فرهنگ دارد، مساله سخن و ادب در آن همیشه در رأس امور بوده است و از آن جایی که مردم خوزستان در معاشرت‌های خود از چاشنی طنز به کرات استفاده می‌کنند، جای خالی چنین کارگاه‌هایی به شدت احساس می‌شد.

 «محمدرضا شهبازی» از طنزپردازان رسانه‌ای و شناخته شده کشور مدرس کارگاه طنز و رسانه «باشگاه رواق» بود.

مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری استان خوزستان، با رویکرد آموزشی و تبیینی مهمترین موضوعات و دغدغه‌های موجود در فضای فرهنگی و رسانه‌ای را به صورت نشست یا دوره‌های آموزشی در اختیار جامعه هدف خود قرار می‌دهد و نخستین کارگاه آن به موضوع طنز و رسانه اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.