تاریخ : دوشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۳ 18 ذو الحجة 1445 Monday, 24 June , 2024
0
در راستای ارایه خدمات عام المنفعه انجام شد؛

آسفالت منطقه پرتردد هشت بنگله به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان + گزارش تصویری

  • کد خبر : 22441
  • 27 خرداد 1403 - 7:58
آسفالت منطقه پرتردد هشت بنگله به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان + گزارش تصویری
عملیات ترمیم بخش های آسیب دیده و اجرای روکش آسفالت گرم خیابان اصلی و خیابان های فرعی منطقه پرتردد و متراکم هشت بنگله به طول بیش از 2830 متر و مساحت بیش از 60000 مترمربع با هزینه‌ای افزون بر 000ر000ر000ر128 ریال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا شد .

🔹عملیات ترمیم بخش های آسیب دیده و اجرای روکش آسفالت گرم خیابان اصلی و خیابان های فرعی منطقه پرتردد و متراکم هشت بنگله به طول بیش از ۲۸۳۰ متر و مساحت بیش از ۶۰۰۰۰ مترمربع با هزینه‌ای افزون بر ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۲۸ ریال توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا شد .

🔹به گزارش حاشیه خبر به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، طی این اقدام که به همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت صورت پذیرفت مسیر اصلی خیابان هشت بنگله و همچنین دو خیابان فرعی آن که یکی از منطقه های مهم شهر مسجدسلیمان از نظر تردد خودرویی و تراکم جمعیتی می باشد، با تراش و اجرای لایه ترمیمی و سپس روکش آسفالت گرم در طول کل مسیر بهسازی شده موجب تسهیل در تردد خودروها و افزایش رضایت مندی عمومی گردید.

🔹این اقدام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای ارایه خدمات عام المنفعه و با صرف هزینه ای افزون بر ۱۲۸ میلیارد ریال از محل بودجه جاری این شرکت صورت پذیرفت.

🖊نگارش و انتشار: دانوش صالحی / 📸تصاویر: محمد باقری

 

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.