تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
0

استاندار فارس: صندوق رای را امانت مردم می دانیم

  • کد خبر : 22606
  • 01 تیر 1403 - 12:58
استاندار فارس: صندوق رای را امانت مردم می دانیم
استاندار فارس در نشست هم اندیشی احزاب و جریان‌های سیاسی مختلف استان در شیراز گفت: باید به صندوق های رای اعتماد کنیم و در انتخابات هشتم تیرماه از میان ۶ نامزد حاضر، به اصلح ترین فرد رای دهیم.

به گزارش حاشیه خبر از فارس، محمد هادی ایمانیه، پنجشنبه ۳۱ خرداد  با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت انتخابات پیش رو بر عهده ماست و می‌کوشیم که در این امانتداری رعایت شود، خاطر نشان کرد: نباید زیر بار تبلیغاتی که سعی می کنند در جامعه بی اعتمادی ایجاد کنند رفت.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره بر اینکه طی سه سال فعالیت دولت مردمی سیزدهم، اقدامات و زحمات زیادی را در کشور شاهد بوده‌ایم که انصافا باید تبیین شود و این حق دولت سیزدهم است که هرآنچه را که در این سه سال انجام داده است را در جامعه منعکس کنیم، افزود: در شورای تامین استان مصوب کردیم پارک جنت شیراز فضایی باشد که اگر گروه‌های سیاسی تقاضای تجمع داشتند این مُهِم در آنجا انجام شود اما تاکنون هیچ تقاضایی از سوی هیچ یک از جریان ها و گروه‌های سیاسی دریافت نشده است.

محمد هادی ایمانیه در خصوص نشست با احزاب سیاسی استان نیز گفت: از ابتدای حضورم در جایگاه استانداری فارس تاکنون این چهارمین نشستی است که با احزاب و گروه‌های سیاسی استان داشته‌ام و معتقدم که باید از افکار و آرای مختلف در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://hashiehkhabar.ir/?p=22606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.